جعبه ضد شوک Rondo-Pak

از آن جا که Safepack از مقوای صددرصد قابل ‌بازیافت ساخته شده است، با نیازهای روبه افزایش سازگاری با محیط زیست و پایداری هم مطابقت دارد.

Rondo-Pak، تولیدکننده‌ی جعبه‌های تاشوی باکیفیت برای صنایع دارویی، زیبایی و مصرف‌کننده، در 21-23 آوریل غرفه INTERPHEX NYC در مرکز Jacob K. Javits از یک کارتن تاشوی ضد شوک و لرزش رونمایی کرد.
Rondo Safepack، برای مواد استریل یا مایعاتی ایده‌آل است که به محافظت فوق‌العاده نیاز دارند و طوری طراحی شده است که به طور طبیعی لرزش را دفع می‌کند.

نتیجه، کاهش شدید پتانسیل شکستگی شیشه یا دیگر محتویات است.

Rondo Safepack یک ساختار دوجداره و لبه‌های ضربه‌گیر خودراه‌انداز روی بالا و پایین دارد که در مقابل اثرات شدید، مقاومت ایجاد کرده و مقاومت بالاتری از کارتن‌های استاندارد نسبت به خرد شدن دارند. این جعبه کارآمد و چندمنظوره، از یک قسمت یکپارچه هم بهره می‌برد که به کارگیری آن روی خطوط بسته‌بندی دستی و اتوماتیک را ساده می‌کند.

از آن جا که Safepack از مقوای صددرصد قابل ‌بازیافت ساخته شده است، با نیازهای روبه افزایش سازگاری با محیط زیست و پایداری هم مطابقت دارد.

به این ترتیب، Safepack یک جایگزین مقرون‌به صرفه و سازگار با محیط زیست برای clamshell‌های پلاستیکی و insertهای فومی است.

Victor Dixon، رئیس و COO شرکت Rondo-Pak، می‌گوید، “Rondo Safepack برای تولیدکنندگان و شرکت‌های بسته‌بندی پیمانکار آنها این آرامش خاطر را فراهم می‌کند که محصولات در حین حمل و نقل آسیب نخواهند دید، و هزینه‌های اضافی شیوه‌های دیگر با ویژگی‌های محافظتی مشابه را هم نخواهند داشت.
این محصولی با قابلیت به کارگیری و استفاده‌ی ساده است که تعهد ما به حل مشکلات بسته‌بندی به شکل خلاقانه و مقرون‌به صرفه را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید . . .