قالبهای شامپوی جِی.آر.لیگِت

محصولات شامپوی گیاهی J.R. Liggett بدون دستکاری ژنتیکی تولید شده و دوستدار محیط زیست هستند. به این خاطر از عبارت “محصولات شامپو” استفاده شد که محصولات جدید، شامپوی معمولی نیستند. بلکه قالب‌های شامپویی هستند که می توانید آنها را به آسانی روی سرد خود بمالید و سپس آب بکشید. طراحی جدید بسته‌بندی این شامپوهای جذاب توسط تیم خبره‌ی آمریکایی Device Creative Collaborative انجام شده است،
تیمی با تخصص و توانایی مثال‌زدنی در خلق آثار حرفه‌ای تایپوگرافیک. طراحی بسته‌های جدید، دکوراتیو و روشن است و جزئیات ظریفی دورتادور تایپوگرافی جذاب آنها دیده می‌شود. تایپوگرافی شامل حروفِ پیوسته (cursive) به همراه استفاده یک فونت گیرا برای لغت “SHAMPOO” است.
لغت شامپو به صورت چشمگیر برای متمایز کردن محصول و اشتباه نگرفتن آن با یک قالب صابون معمولی استفاده شده است. حروف پیوسته و حاشیه‌های دکوراتیوِ بسته به جذابیت آن افزوده است. استفاده از رنگهای ساده در بسته نیز، تاثیر جزئیات ظریف طراحی را تقویت می‌کند. طوری که از یک رنگ خاص به منظور متمایز کردن هر نوع/رایحه محصول در کنار فونت ثابت سیاه و سفید استفاده شده است. “حداقل استفاده از رنگ، با استفاده از حداقل مواد تشکیل دهنده در محصول ارتباط دارد.” Device Creative Collaborative هویت برند را در طراحی خود انعکاس داده است. همچنین روی لیبل‌ها از عبارات “قالب شامپوی سنتی” و “زیبا” استفاده شده که بی‌ارتباط با طراحی به نظر نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید . . .