رویکرد جدید: آب نخرید

Jason Foster، موسس Replenish، یک روز مشغول اتوکردن پیراهن‌هایش بود که متوجه شد بطری بزرگ و جاگیر اسپری اتو شامل 90 درصد آب و کمتر از 10 درصد مواد تشکیل‌دهنده‌ی دیگر می‌باشد. در واقع، Foster دریافت که این موضوع تقریبا برای تمامی محصولات خانگی که ما می‌خریم صدق می‌کند. به این معنی که ما با حمل ‌و نقل آب، که در خانه‌های خود هم داریم، در بطری‌های پلاستیکی غیرضروری، مقادیر فراوانی ضایعات تولید می‌کنیم.

Replenish5  Replenish2

Foster یک طراحی ساده در ذهن خود داشت که بطری دورریختنی را به یک ابزار قابل استفاده‌ی مجدد بدل کند که بتواند ضایعات را کم کرده و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند. هنگامی که نوبت به ساخت قالب‌های اولیه رسید، تیم او با واحد R&D/Leverage برای ساخت قالب‌های تزریقی خود همکاری کرد.

نتیجه کار سیستم پرکردن مجدد Replenish است که از یک بطری قابل‌استفاده مجدد تشکیل می‌شود که مستقیما به مخزن پرکنی کنسانتره می‌چسبد. این طراحی جدیدی است که بطری دورریختنی را به یک ابزار با قابلیت استفاده مجدد برای همیشه بدل می‌کند که ضایعات را کم کرده و در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کند.

این طراحی هم اکنون در حال اجرا است. CleanPath اولین برند مشتری است که از این طراحی منحصربه فرد و جدید استفاده کرده است.
Replenish قصد دارد که صنعت بسته‌بندی را متحول کند. سیستم پرکردن مجدد ابداعی این شرکت به شما اجازه می‌دهد که با سروته کردن بطری، فشاردادن کنسانتره از کپسول پرکنی مجدد به داخل پیمانه و اضافه کردن آب، مایعات کنسانتره را براحتی در داخل بطری مخلوط کنید.

Replenish1 Replenish3

 

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .