سه برنده از رقابت ملی گرافیک بسته‌‌بندی در آمریکا

GDUSA یک رقابت ملی در آمریکاست که تمامی جنبه‌‌های طراحی گرافیک را شامل می‌‌شود. امسال بیش از 9000 شرکت‌‌کننده در این رقابت پذیرفته شده‌‌اند. TricorBraun Design and Innovation بخشی از TricorBraun، یکی از بزرگترین تامین‌‌کنندگان ظروف شیشه‌‌ای و پلاستیکی، درپوش‌‌ها، دیسپِنسِرها و تیوب‌‌ها در صنعت بسته‌‌بندی است. در این جا به معرفی سه برنده این رقابت از شرکت TricorBraun می‌‌پردازیم:

iranpack-159-Instant Knockout
Instant Knockout
Stacked Brands با همکاری با TricorBraun یک بطری مشابه با پنجه یک بوکسور حرفه‌‌ای را طراحی کرده است. برای مردان جوان فعالی که می‌‌خواهند کمی وزن کم کنند، بطری Instant Knockout به عنوان یک مکمل چربی‌‌سوز جدید تبلیغ می‌‌شود. این طراحی برنده جایزه GDUSA در زمینه سلامتی شده است. هر بطری 250 میلی‌‌لیتری قالبگیری دمشی شده، حاوی 120 کپسول است و با با پلی‌‌اتیلن ترفتالات گلیکولِ-اصلاح شده (PETG) شکل داده می‌‌شود. به جای یک لیبل معمولی، یک برچسب به گلوی بطری چسبانده شده و درپوش سیاه پلی‌‌پروپیلنی با لوگوی قرمز حرف K بزرگ تزئین شده است.

iranpack-159-Mocktails-Group
Mocktails
جایزه مواد خوراکی و نوشیدنی غیرالکلی نصیب Mocktails شده است. Mocktails نوشیدنی‌‌های غیرالکلی بسته‌‌بندی شده در بطری‌‌های شیشه‌‌ای مشابه تکان‌‌دهنده (shaker) هستند. برای مصرف Mocktails تنها به یخ، یک تکان و یک لیوان نیاز است.
تکان‌‌دهنده‌‌های شیشه‌‌ای 21 اونسی طراحی شده توسط TricorBraun با همکاری Mocktails، با 18 اونس نوشیدنی به طور داغ پر (hot-fill) می‌‌شوند. برای درزگیری بطری از یک درپوش رزوه‌‌دار 77 میلیمتری فلزی استفاده می‌‌شود. سپس یک درپوش پلی‌‌پروپیلنی تزئینی دیگر روی درپوش فلزی نصب می‌‌شود تا ظاهر و حس مخلوط شدن محتویات توسط مصرف‌‌کننده را القا کند. برای اطمینان از آن که ظاهر جذاب لیبل شرینک‌‌اسلیو پس از باز شدن بطری حفظ می‌‌شود، یک سوراخکاری درست زیر درپوش انجام می‌‌شود.

iranpack-159-oregon ducks
Oregon Ducks
در زمینه ساخت استراتژیک، TricorBraun برنده جایزه برای ظرف‌‌های Oregon Ducks Growler شده است.
TricorBraun به ارائه محصولات جدید و کنونی برای مصرف‌‌کنندگان با تامین منابع بسته‌‌بندی از بیش از 40 مکان در سرتاسر آمریکای شمالی و انگلستان، گوانگژو، چین، هونگ کونگ و بمبئی کمک می‌‌کند.
Design & Innovation Studio یکی از بخش‌‌های TricorBraun، بر اساس آگاهی از مصرف‌‌کننده، شناخت بازار و راهکارهای خلاقانه، خدمات تراز اول به مشتریان ارائه می‌‌دهد. ارائه خدمات مشاوره‌‌ای شامل برنامه‌‌ریزی مقدماتی، نظارت بر تولید، انواع برنامه‌‌های انبارداری و لجستیک، از دیگر کارکردهای این بخش است.
رقابت طراحی بسته آمریکایی (GDUSA) توسط انجمن طراحی گرافیک آمریکا، یک مجله خبری ویژه صنعت هنرهای گرافیکی، حمایت مالی می‌‌شود که شامل تمامی جنبه‌‌های طراحی است. رقابت طراحی بسته آمریکایی بخشی از یک رقابت ملی است که آژانس‌‌های تبلیغاتی، شرکت‌‌های طراحی، ناشران و شرکت‌‌های بازاریابی دیجیتال در آن حضور دارند.

بیشتر بخوانید . . .