تیوب چشمگیر، موفق در بازار

تیوب این کرم با استفاده از یک فرآیند قالبگیری تزریقی منحصر به فرد توسط Viva Healthcare Packaging تولید شده و برنده جایزه AmeriStar در ماه ژوئن 2014 و همچنین جایزه WorldStar در نوامبر 2015 برای نوآوری بسته‌بندی در زمینه محصولات سلامتی و زیبایی شده است.

I3pCRiqD
تیوب لوسیون بدن Bodycology برنده جوایز بسته‌بندی AmeriStar سال 2014 و WorldStar سال 2015 شده، اما موفقیت آن در جلب مشتری متمایزش می‌کند. تاثیر بسته‌بندی بر فروش محصولات مراقبت شخصی غیر قابل تردید است و این استراتژی Advanced Beauty بوده که یکی از سریع‌الرشد‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه سلامتی و زیبایی است. این شرکت که در سال 2003 تاسیس شده، محصولات مراقبت شخصی بر پایه عطر و آروماتراپی را تحت نام برندهای Bodycology و Cantu عرضه می‌کند. این محصولات در بیش از 100 فروشگاه خرده‌فروشی و نزدیک به 30000 فروشگاه در آمریکای شمالی و همچنین به طور آنلاین با نزدیک به نصف قیمت فروش اقلام رقیب در فروشگاه‌های اختصاصی عرضه می‌شوند.
به تازگی کرم مرطوب‌کننده بدن Bodycology به واسطه بسته‌بندی جذابش در بازار با استقبال کم‌نظیر مواجه شده است. تیوب این کرم با استفاده از یک فرآیند قالبگیری تزریقی منحصر به فرد توسط Viva Healthcare Packaging تولید شده و برنده جایزه AmeriStar در ماه ژوئن 2014 و همچنین جایزه WorldStar در نوامبر 2015 برای نوآوری بسته‌بندی در زمینه محصولات سلامتی و زیبایی شده است.
چاپ تصاویر گرافیکی کم‌نظیر روی یک لیبل “درون-قالب” (IML) متالیک برای 13 محصول، ظاهر لوکسی به تیوب‌ها داده است. علاوه بر ظاهر حرفه‌ای بسته، درپوش فلیپ‌تاپ آن همواره رو به جلوی تیوب قرار دارد.تیوب، IML و درپوش، همه از پلی‌پروپیلن ساخته شده‌اند که موجب می‌شود کل بسته (بدون جداسازی) در برنامه‌های بازیافتی که پلاستیک شماره 5 را می‌پذیرند قابل بازیافت باشد.
هر سه جزء بسته توسط Viva Healthcare Packaging در یک کارخانه واقع در تورنتو کانادا ساخته می‌شوند و بدین ترتیب هزینه‌های حمل و نقل، کاهش و سرعت ارسال محصول نهایی افزایش می‌یابد. این شرکت با داشتن سه کارخانه یکپارچه عمودی در آمریکا، اروپا و آسیا، تیوب‌های با فناوری یکسان و مشخصات مشابه تولید می‌کند که برای برندهای جهانیِ خواهان ثبات کیفی در سراسر جهان مزیت مهمی محسوب می‌شود. لیبل‌ها از فیلم پلی‌پروپیلن کست تولید می‌شوند که روی یک سیستم داخلی ساخت Reifenhauser اکسترود می‌شوند. چاپ آنها با استفاده از ماشین چاپ 10 برج Gallus انجام می‌شود که قابلیت چاپ فلکسو، آفست، سیلک و فویل‌کوبی سرد (cold-foil) را دارد. یک دستگاه دوار ساخت Schober لیبل‌ها را می‌برد و سپس آنها درون کَویته‌های قالب تزریق قرار می‌گیرند تا ضمن ساخت تیوب‌ها به آنها چسبانده شوند. کمی آن طرف‌تر درپوش‌های پیچی پلی‌پروپیلنی قالبگیری تزریقی شده، شکل داده می‌شوند و روی یک خط مونتاژ با اتوماسیون سفارشی ساخت Viva اضافه می‌شوند. تصاویر گرافیکی با کیفیت مشابه عکس از قاعده‌ی تیوب تا منطقه کناری آن را در بر گرفته‌اند. به واسطه طراحی دقیقی که انجام شده، ظاهر IML بدون درز به نظر می‌آید.
به گفته برونو لیبالت، مدیر عامل Viva Healthcare Packaging، ویوا تنها تولیدکننده تیوب بوده که امسال برنده یک جایزه Wordstar شده است.
blackberry

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .