دو گرایش پیشرو در کارتن، چاپ مستقیم و حذف کاغذ سفید

کاغذ سفید به عنوان یک عامل وارداتی هزینه‌ساز از کارتن‌هایی که کاربرد آنها برای جا به جایی کالا و عملیات لجستیک آنهاست یکی از برنامه‌های این شرکت می‌باشد.

به نظر می‌آید هر چه میزان درک و شناخت از ارزش‌ها و قدرت گرافیک و ارتباط تصویری در بسته‌بندی کالاها بالاتر می‌رود کار بسته‌بندی هم ارزانتر و بصرفه‌تر می‌شود هم بجا و متناسب.
استفاده صحیح از امکانات چاپ و طراحی گرافیک صحیح بسیاری از وظایف کارتن در ارتباط با جذابیت و اطلاع‌رسانی را انجام می‌دهد.
حامد مظفری مدیر فروش غرب‌کارتن تاکید دارد که این شرکت رویکرد مهمی در تغییر ذائقه مشتریان خود به سوی چاپ مستقیم بر روی کارتن دارد. وی می‌گوید غرب کارتن با کمک مدیریت صحیح رنگ و گرافیک بخوبی توانسته جلوه‌های جدیدی از چاپ و گرافیک بر روی سطح خاکی رنگ کارتن ایجاد کند که هم نظر رضایت مشتریان را جلب کند و هم منافع اقتصادی خوبی برای هر دو طرف داشته باشد.

iranpack-157-IMG_2371 iranpack-157-IMG_2375
وی اعلام کرد حذف کاغذ سفید به عنوان یک عامل وارداتی هزینه‌ساز از کارتن‌هایی که کاربرد آنها برای جا به جایی کالا و عملیات لجستیک آنهاست یکی از برنامه‌های این شرکت می‌باشد.
نکته جالب در این میان استقبال صنایع لبنی از این رویکرد است. صنایع لبنی سه ویژگی خاص دارند که یکی از آنها مصرف بالای کارتن در این صنعت است. ویژگی دیگر ارتباط حسی بسته‌بندی کالاهای این صنعت با موضوع بهداشت، تمیزی و سلامت است. همچنین ویژگی دیگر این صنعت رقابت تنگاتنگ برندها است. این روزها گذر از سطح سفید کارتن و اجرای گرافیک‌های حرفه‌ای بر روی سطح قهوه‌ای آن نشان داده که می‌توان هر سه ویژگی‌های بالا را در این رویکردجدید به دست آورد.

 

بیشتر بخوانید . . .