آمکور بلیستر جدید مقاوم در برابر کودکان را معرفی کرد

این فناوری در بسته‌های پوچ‌ برای بازار محصولات دارویی آماده شده است. آمکور مدعی است با AOF محتوای بلیستر باسانی با فشار نقطه‌ای که مشخص شده برای کاربر اصلی خود قابل دسترس است. ساختار دولایه AOF در مقایسه با ساختار استاندارد سه‌لایه منافع پایداری برای استفاده‌کننده دارد.

شرکت Amcor Flexible پتنت خود AOF که مخفف Amcor Opening Feature است برای بلیسترهای مقاوم در برابر کودکان در بخش دارویی معرفی و با این کار سبد محصولات دارویی خود را تکمیل و در دسامبر 2014 معرفی کرد. این فناوری در بسته‌های پوچ‌ برای بازار محصولات دارویی آماده شده است. آمکور مدعی است با AOF محتوای بلیستر باسانی با فشار نقطه‌ای که مشخص شده برای کاربر اصلی خود قابل دسترس است. ساختار دولایه AOF در مقایسه با ساختار استاندارد سه‌لایه منافع پایداری برای استفاده‌کننده دارد. با ابداع انجام شده در این بسته ابعاد آن چهل درصد نسبت به نوع رایج کاهش یافته است. با وجود کاهش شدید در مواد و وزن AOF از میزان بازدارندگی، استخکام و کیفیت درزبندی آن چیزی کم نشده است.

کیفیت دوگانه “آسان برای بزرگسال senior-friendly” و “مقاوم در برابر کودک child-resistant” توسط آزمون‌های مربوطه تایید شده است. همچنین فاکتور “اثربخشی استفاده بزرگسالان” Senior Use Effectiveness (SAUE) که برای بلیسترهای معمول نود درصد می‌باشد درباره این ابداع جدید نود و هشت درصد بوده است.
لایه تماس با محصول همان تولید قبلی آمکور است که برای سایر بلیسترها استفاده می‌شود که در واقع اجازه می‌دهد شرکت‌های بسته‌بندی از همان پروتکل‌های قبلی خود استفاده کنند.

 

بیشتر بخوانید . . .