تازه‌ ماندن برای مدت طولانی‌تر

مزایای مصرف‌کنندگان عبارتند از جابجایی راحت و ایمن، قابلیت بستن مجدد، و قابل استفاده در ماکروویو، ماشین ظرفشویی و فریزر

ظروف SuperLock® یک لایه مقاوم در برابر اکسیژن روی تمام سطوح را با یک سیل غشایی ترکیب می‌کنند تا نرخ انتقال اکسیژن را به صفر برسانند. این کار باعث عمر قفسه‌ای محیطی تا 24 ماه برای دامنه گسترده‌ای از محصولات شامل غذاهای آماده، سس‌ها، سوپ‌ها، دسرهای میوه‌ای، آجیل‌ها، کرم‌های سبزیجات، محصولات لبنی ترشی‌ها می‌گردد.

برای تولیدکنندگان، این بسته‌ها هم برای پرکنی داغ و هم سرد مناسب هستند و می‌توانند برای پاستوریزه کردن یا استریلیزه کردن محصول برگردانده شوند، برای انبارسازی کارآمد قابل توده کردن هستند و صدای کمی در روی خط پرکنی دارند. همچنین سبک بوده، کربن پایینی داشته و کاملا قابل بازیافت هستند و مزایای پایداری مهمی دارند.

مزایای مصرف‌کنندگان عبارتند از جابجایی راحت و ایمن، قابلیت بستن مجدد، و قابل استفاده در ماکروویو، ماشین ظرفشویی و فریزر. برچسب درون قالبی IML خلاقانه که لایه مقاوم هم دارد چاپ با کیفیتی داشته و گرافیک‌های چشمگیر و برجسته‌ای دارد که هویت برند موثر و جذابیت قفسه‌ای زیادی در قفسه‌های شلوغ فروشگاه‌ها دارد. طراحی‌های اختصاصی، همچنین انتخاب سایزها می‌تواند نیازهای خاص مشتریان را برطرف کند.
iranpack-156-rpc2014.139 Blackburn and Superfos Superlock Fresher Longer pic 1
به گفته Dave Pratt، مدیر فروش RPC UK Injection Moulding، :”عنصر همیشگی راحتی در کاربری در بخش غذا باعث بالارفتن تقاضا برای بسته‌های جذاب و کاربردی شده است که کیفیت و تازگی محصول را حفظ کرده و در عین حال وجهه یک برند ممتاز را ارتقا بخشیده و تقویت کنند.”

بیشتر بخوانید . . .