کامیون

این مثالی عالی از حرکت برند به سمت جذابیت روی قفسه فروشگاه است که به مصرف‌کنندگان تجربه‌ای به یادماندنی بدهد که بدون شک با برند Grey Goose مرتبط است. این برند، با ارائه یک محصول ممتاز از طریق نمایش مناسب و با ذوق، می‌تواند کیفیت، انحصار و طراحی عالی را فراهم کند.

بریتانیا/ آژانس برندسازی Ragged Edge دوست‌داشتنی‌ترین مینی‌بار جهان را در درون یک ون سیتروئن زیبا جاسازی کرده است.

“به عنوان بخشی از یک کمپین منسجم برای نوشیدنی الکلی Grey Goose، آژانس طراحی ‘Boulangerie François camionnette’ را امسال در چندین شهر در بریتانیا نمایش خواهد داد. این بار مجلل، که برای دو مهمان و یک سروکننده طراحی شده است، داستان برند را از طریق یک بار خصوصی مطرح می‌کند که در آن مهمان‌ها با نوشیدنی سفارشی Grey Goose مطابق ذائقه خود پذیرایی می‌شوند.

این مثالی عالی از حرکت برند به سمت جذابیت روی قفسه فروشگاه است که به مصرف‌کنندگان تجربه‌ای به یادماندنی بدهد که بدون شک با برند Grey Goose مرتبط است. این برند، با ارائه یک محصول ممتاز از طریق نمایش مناسب و با ذوق، می‌تواند کیفیت، انحصار و طراحی عالی را فراهم کند. این‌ها همه ویژگی‌هایی هستند که یک مصرف‌کننده دقیق می‌تواند تشخیص دهد. زمانی که مصرف‌کنندگان کیفیت بالاتری را از برندهایی که در آنها سرمایه‌گذاری می‌کنند، تقاضا می‌کنند، برندها باید این “خواسته” را با تجربیات قابل لمسی که تمامی حواس را متاثر می‌کنند، برآورده سازند.

iranpack-sanat-bastebandi-grey01

iranpack-sanat-bastebandi-grey02

کامیونِت
“Ragged Edge نشان از بازگشت ون سیتروئن H و طراحی بار مجلل کاملا کاربردی داشت. بیرون ماشین داستان اصلی برند را از طریق پنجره ای بیان می‌کند که نانی را که از همان گندم ممتاز استفاده شده برای درست کردن نوشیدنی Grey Goose درست شده است، به نمایش می‌گذارد. یک حفره کوچک در عقب به افراد کنجکاو این امکان را می‌دهد که نگاهی به بار داخل ماشین بیندازند. بار با استفاده از مواد مرغوب مثل مرمر، چرم، برنز و فلزات برس‌خورده، شیشه برش‌دار و نور قابل تنظیم در ماشین تعبیه شده است:

iranpack-sanat-bastebandi-grey06

iranpack-sanat-bastebandi-grey07

iranpack-sanat-bastebandi-grey04

کمپین
“کامیونت نقطه کانونی یک کمپین منسجم و مقیاس‌پذیر است که در آن Ragged Edge رخدادها و فعالیت‌ها را به شکل فعال/غیرفعال مدیریت و توسط کمپین‌های PR و دیجیتال حمایت می‌شود. این کمپین در تابستان 2014 در بریتانیا قبل از گسترش یافتن در شهرهای کلیدی بریتانیا و جهان برگزار خواهد شد. این کمپین دنباله موفقیت سال گذشته‌ی افتتاح Boulangerie François در لندن است.

بیشتر بخوانید . . .