شيريني بادامي Mondo

Dessein براي دستيابي به جوهره‌ي اين مجموعه شيريني‌جات، کيفيت هر کدام از مواد تشکيل‌دهنده را با استفاده از شکل‌دهي خلاقانه به غذا و دادن يک حس منحصربه فرد به هر کدام از طعم‌ها برجسته ساخت.

اين بسته‌بندي پرانرژي که توسط Dessein طراحي شده است،‌از روشهاي امروزي تزئين غذا براي نشان دادن طعمهاي فوق‌العاده استفاده مي‌کند.

Dessein با استفاده از مواد تشکيل‌دهنده‌ي اصلي به اين روش،‌ به الگوهاي پرانرژي‌اي دست يافت و در عين حال شفافيت را هم القا مي‌کرد.

iranpack-sanat-bastebandi-download (44)
“شيريني بادامي Mondo يک شيريني دست‌ساز طبق يک دستورپخت سنتي ايتاليايي است که در طول نسلها منتقل شده است. Dessein براي دستيابي به جوهره‌ي اين مجموعه شيريني‌جات، کيفيت هر کدام از مواد تشکيل‌دهنده را با استفاده از شکل‌دهي خلاقانه به غذا و دادن يک حس منحصربه فرد به هر کدام از طعم‌ها برجسته ساخت.
لطافت اين طعم‌ها روي کام،‌لرزش رنگ گيلاس،‌ کرنبري و پسته در مقابل شيريني سفيد ابريشمي الهام‌بخش طراحي نهايي بود. تلفيق لطيف مواد تشکيل دهنده در الگوهاي پيچيده‌ي گردان به دور عنوان مرکزي بسته نشانگر منحصربه فردبودن و توجه به جزئيات در طي فرآيند ساخت شيريني بادامي است.

شيريني‌ها براي حفظ تازگي در کيسه‌هاي پلاستيکي و فويل سيل شده‌اند و مقواي بيروني باعث ثبات بسته در قفسه فروشگاه شده و اين شيريني‌هاي کوچک را به عنوان لذت ويژه که ميتوان در هر زمان آن را با ديگران سهيم شد و از آن لذت برد نشان مي‌دهد.

بیشتر بخوانید . . .