جواهرات Mammii

کروواسی/ جواهرات Mammii که توسط Maja Mletić ساخته شده‌اند، سبک جدید دیگری از مد و قدرت بخشیدن و تقویت زنان است. هر قطعه با استفاده از مواد صنعتی مثل حلقه و سرامیک توسط دست ساخته شده و کارهای هنری محکم اما لطیفی را به وجود آورده ‌است. کارهای او توسط Manasteriotti∞Maric در جعبه‌های سفید و سیاه بسیار زیبا و کوچک بسته‌بندی شده اند که پس از گشوده شدن، به شکلی غافلگیرکننده موجی از رنگ را آشکار می‌کنند که جوانی و هیجان را به مجموعه می‌افزاید.

“Mammii برند جواهرات منحصربفرد ساخته‌ی Maja Miletić، طراح کروات، برندی برای قدرت ‌بخشیدن است. هر گردن‌بند با دقت فراوان توسط دست در طی فرآیندی که تکمیل آن می‌تواند روزها طول بکشد بافته می‌شود.

iranpack-sanat-bastebandi-mammi06

iranpack-sanat-bastebandi-mammi04

Mammii به سرعت در حال تبدیل شدن به یک برند شناخته شده است، به صورتی که او تصمیم گرفته است به سطح بالاتری رفته و از ما خواست هویت بصری و بسته‌بندی او را طراحی کنیم. گردن‌بندهای او زمان ندارند، قطعات آزادی‌بخشی از جواهرات هستند که برای زنان قدرتمند طراحی شده اند. این ویژگی‌ها می‌باید در هویت بصری یک زن قوی مشخص باشند. در لوگوی بسته‌ها ما با استفاده از حروف ریتمیک در نام برند “Mammii” حرکت بافت‌مانند تکراری را نشان دادیم، در حالی که بسته برای متمایز ساختن و محافظت از قطعات طراحی شده‌ بود. در داخل جعبه داستانی در مورد اشتیاق طراح می‌بینیم، و هر جعبه شخصا توسط خود او امضا شده است. به علاوه او گزینه انتخاب کاغذهایی با رنگهای مختلف برای به چشم‌آمدن قطعه جواهر را نیز ارائه کرده است.

iranpack-sanat-bastebandi-mammi02

iranpack-sanat-bastebandi-mammi03

بیشتر بخوانید . . .