قهوه اصیل Barista

طراحی بسته یک پرداخت شیک و براق به همراه اشکال هندسی مدرن و متالیک دارد که به Friele امکانات طراحی جدیدی می‌دهد. طراحان این بسته می‌گویند: “ساختار بسته منحصربه فرد نیست، اما برای تولیدات صنعتی بزرگ مناسب بوده و فضای خوبی برای ظاهر گرافیکی‌تر به دست می‌دهد

نروژ/ آژانس طراحی نروژی Neolab by Knowit یک طراحی مجدد و نوین اسکاندیناویایی برای شرکت قهوه نروژی Friele اجرا کرده است.

در پاسخ به عادت‌های متغیر مصرف‌کنندگان، Friele می‌خواست که خط تولید قهوه Baristaی خود را طوری طراحی کند که گروه‌های جدیدی از مصرف‌کنندگان قهوه دارای علاقه مضاعف به دانش قهوه و چگونگی دم کردن آن جذب فروشگاه‌های خرده و عمده‌فروشی این شرکت شوند. اثر فروشگاهی خط تولید قبلی Barista ضعیف بود. در این خط اسپرسو و قهوه‌های مخلوط با بسته‌های تکی قاطی می‌شدند و یک مخلوط نامعلومی از هشت نوع قهوه ترکیبی، آسیاب‌شده و برشته به وجود می‌آمد. ما با جداکردن این انواع با ارائه محصولات مجزا، یک مفهوم قوی‌تر و خط تولید منطقی‌تری ساخته‌ایم.

iranpack-sanat-bastebandi-barista01

طراحی بسته یک پرداخت شیک و براق به همراه اشکال هندسی مدرن و متالیک دارد که به Friele امکانات طراحی جدیدی می‌دهد. طراحان این بسته می‌گویند: “ساختار بسته منحصربه فرد نیست، اما برای تولیدات صنعتی بزرگ مناسب بوده و فضای خوبی برای ظاهر گرافیکی‌تر به دست می‌دهد. ما در صحبت با یک گروه هدف سخت‌گیرتر، به دنبال ارائه تصویری تازه، مدرن اما لطیف بودیم. آبی متالیک عنصری برای تمایز در گروه به ما داد. دایره‌های پاستلی اثر آگاهی دهنده داشته و محصولات را به هم مرتبط می‌کردند. ظاهر گرافیکی با اثر قویتر، رنگهای متضاد و زنده برای متمایز کردن کشور تولیدکننده قهوه و مجموعه ای از الگوها برای هر منشا طراحی شد. طراحی منسجم به همراه تبلیغاتی که زبان و پروفایل‌ها را ساده می‌کند شیوه تاثیرگذاری برای بهبود جذابیت برند است.

iranpack-sanat-bastebandi-barista04

iranpack-sanat-bastebandi-barista03

iranpack-sanat-bastebandi-barista02

بیشتر بخوانید . . .