iranpack-sanat-bastebandi-154-SupremeIMG_1377__1200

از پیچیدگی به سادگی

برای دستیابی مصرف‌کنندگان به بهترین کیفیت قهوه در خانه،‌ آموزش‌دهی حیاتی بود. صاحبان کافه‌ها دقیقا می‌دانستند چطور یک فنجان قهوه عالی درست کنند.

نیوزیلند، آوکلند/ Coffee Supreme با یک درخواست خیلی واضح به سراغ Marx Design رفت:”بسته پیچیده را بگیر و آن را ساده کن.”

با این ایده، Marx Design یک سیستم منسجم ایجاد کرد که برای چهار اندازه مختلف مناسب است. طراحی بسته بسیار کم‌جا و قابل سیل‌کردن مجدد است و از یک کیسه فویل سفیدرنگ سفارشی تشکیل می‌شود.

کل ماجرا از یک انبار شروع شد. انبار شرکت Coffee Supreme به شدت شلوغ شده بود. پر از محصولات بسیار متنوع و بسته‌بندی‌های گوناگونی که نیازهای مختلفی را برآورده می‌کردند. این بسته‌بندی‌ها به سرعت رشد کرده‌اند اما یک شیوه ساده و مشخص که هماهنگ با رشد آنها باشد، نداشتند. Marx Design برای کمک به آنها آمد و به یک بسته‌بندی دست یافت که هم برای خرده‌فروشی و هم عمده‌فروشی مناسب است.
“ما چیزی احتیاج داشتیم که تازگی را حفظ کند، نیاز به کار زیادی نداشته باشد و تعداد بسته‌های گوناگون را هم بسیار کاهش دهد. قبل از بررسی،‌ هشت بسته‌بندی مختلف وجود داشت که مشکلات زیادی داشته و هنگام ارسال بسته‌ها و اطمینان یافتن از این که دانه‌های قهوه در کیسه درست هستند آشفتگی ایجاد می‌کرد.
iranpack-sanat-bastebandi-154-SupremeStudio-Session-220-Edit__1200

iranpack-sanat-bastebandi-154-SupremeIMG_1404__1200
برای دستیابی مصرف‌کنندگان به بهترین کیفیت قهوه در خانه،‌ آموزش‌دهی حیاتی بود. صاحبان کافه‌ها دقیقا می‌دانستند چطور یک فنجان قهوه عالی درست کنند. پس آموزش روی بسته مهم نبود، اما تحقیقات ما نشان داد که برای آنها بازکردن بسته‌های قبلی سخت بود،‌ علاوه برآن قابل سیل‌کردن مجدد نبودند و عمودی قرار نمی‌گرفتند. اگر بسته‌ای می‌افتاد (اتفاقی که خیلی رایج است) پاره شده و کل کیسه‌های قهوه از بین می‌رفتند.

Marx Design یک بسته عمودی طراحی کرد که وقتی می‌افتد تقریبا هیچ آسیبی ندیده و بنابر این دانه های قهوه کمتری از بین می‌روند. شیوه چاپ به دو قلم حروف، knockout و Times محدود شد. نسخه محدود، کمیاب و جالب این محصول به خاطر پرداخت طلایی متالیک متمایز است، درحالی که در دیگر مخلوط‌ها با افتخار برند Supreme با پرداخت قرمز متالیک نمایش داده شده است که حس زیبایی و ظرافت را القا می‌کند. از یک برچسب‌زن برای بسته‌بندی و توزیع مخلوط‌های مختلف استفاده شد. این برچسب حاوی یک یادداشت برای کاربر و تاریخ بهترین زمان استفاده است که باعث حس تازگی و مراقبت می‌شود.

بسته‌های خرده‌فروشی دارای علامت برند تجاری بوده و مخلوط‌های گوناگون با یک نوار رنگی که در وسط بسته قرار گرفته مشخص می‌شوند.

برچسب و انتهای بسته یک طرح گیلوش وجود دارد که یادآور طرح اوراق بانکی است و زیرکانه به ما یادآوری می‌کند که قهوه به یک ارز جهانی بدل شده است.

بیشتر بخوانید . . .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *