ظرف جديد Nivea

این قوطی به خاطر تواناییش در ایجاد یک تصویر برجسته و طراحی کاربردوست انتخاب شده‌است. این قوطی اکنون برای کرم شب و روز ضدپیری Nivea Cellular استفاده می‌شود که احیای سلولی را بهبود داده و شل شدن پوست را کاهش می‌هد. طراحی قوطی توسط RPC به همراه Beiersdorfو بر اساس اصول طراحی شناخته شده این برند انجام شد. RPC توانست نمونه رنگ‌های مختلفی ارائه کرده و ایده‌هایی را با استفاده از رنگها و پرداختهای مختلف به وجود آورد. کیفیت قوطی با تجربه خوب RPC و توانایی آن در برآورده ساختن نیازهای توزیع محصول در دنیا با تحویل عالی و خوشنامی این شرکت تقویت شده است.

آخرین محصول شناخته شده شرکت محصولات مراقبت از پوست Nivea اکنون در یک قوطی Empress در بازار موجود است که  دیواره ضخیمی داشته و محصول شرکت RPC Bramlage است.
این قوطی به خاطر تواناییش در ایجاد یک تصویر برجسته و طراحی کاربردوست انتخاب شده‌است. این قوطی اکنون برای کرم شب و روز ضدپیری Nivea Cellular استفاده می‌شود که احیای سلولی را بهبود داده و شل شدن پوست را کاهش می‌هد. طراحی قوطی توسط RPC به همراه  Beiersdorfو بر اساس اصول طراحی شناخته شده این برند انجام شد. RPC توانست نمونه رنگ‌های مختلفی ارائه کرده و ایده‌هایی را با استفاده از رنگها و پرداختهای مختلف به وجود آورد. کیفیت قوطی با تجربه خوب RPC و توانایی آن در برآورده ساختن نیازهای توزیع محصول در دنیا با تحویل عالی و خوشنامی این شرکت تقویت شده است.
قوطی Empress یک ساختار دو لایه  دارد و یک قوطی رنگی داخل یک محفظه شفاف بیرونی قابل مشاهده است. این سری محبوب در سایزهای 50، 75، 200، 250 و 300 میلی‌لیتری به صورت تک جداره و دوجداره و ساخته شده از SAN ،PP/PP یا  SAN/PP موجود است. در حالی که کل بسته شبیه به یک شیشه ضخیم شیک به نظر می‌رسد، استفاده از پلاستیک باعث مزایای وزن سبک و نشکن بودن آن شده و ظرف را برای کاربر نهایی و زنجیره عرضه ایمن و کاربردی می‌کند. نمونه SAN به ویژه شفافیت بالای خیره‌کننده‌ای دارد. برای تکمیل طبیعت با کیفیت قوطی، RPC Bramlage دامنه گسترده‌ای از تکنیک‌های تزئینی موثر را برای رفع نیازهای خاص ارائه می‌کند.
این گزینه ها عبارتند از تطبیق رنگ برچسب‌گذاری، قالبگیری داغ، جلاکاری، روکش متاليك، چاپ سیلک و ….

بیشتر بخوانید . . .