گرایشها و تصمیمات

Label Confrence ۱

سمینار لیبل تحولی در صنعت بسته بندی

با توجه به آمارهای پیش رو صنعت چاپ و بسته‌بندی منطقه در آینده شاهد ظهور یک قدرت مدعی به نام ایران در عرصه لیبل خواهد بود. تامین مواد اولیه مرغوب و استاندارد که با ورود دومین تولیدکننده سطوح پشت‌چسبدار به حد رقابتی در منطقه رسیده و نقش اساسی در جهش صنعت لیبل ایران دارد.

iranpack-sanat-bastebandi-irandar-slide4

ایراندار؛ یکی از ۵۰۰ شرکت برتر ایران

شرکت ایراندار به عنوان یکی از ۵۰۰ شرکت برتر ایران شناخته شد.
طبق اعلام سایت سازمان مدیریت صنعتی که منتشر شد، شرکت ایراندار به عنوان یکی از ۵۰۰ شرکت برتر ایران شناخته شد. این شرکت با بهره‌گیری از مدرن‌ترین تجهیزات و تکنولوژی‌های روز دنیا و با تکیه بر استانداردهای جهانی، تولید انواع مواد اولیه پشت چسب‌دار را در دستور کار خود دارد.

گرايشها و تصميم ها
trends and decisions

مقایسه صادرات غیر نفتی ۹۴ و ۹۳

به گزارش ایرنا، ارزش صادرات غیرنفتی در ۱۲ ماهه ۱۳۹۴ به رقم ۴۲ میلیارد و ۴۱۵ میلیون دلار رسید که سهم میعانات گازی ۶ میلیارد و ۶۶۴ میلیون دلار، صنعت و پتروشیمی ۳۰ میلیارد و ۴۸۶ میلیون دلار، کشاورزی سه میلیارد و ۹۸۸ میلیون دلار، معدن ۹۴۴ میلیون دلار و فرش و صنایع دستی ۳۳۳ میلیون دلار ثبت شد.

iranpack-sanat-bastebandi-ifma

مجمع عمومی انجمن ماشین‌سازان صنایع غذایی جابجایی در هیات مدیره، ابقای بازرس

مجمع عمومی انجمن ماشین‌سازان صنایع غذایی ایران بعد از ظهر روز یکشنبه پنجم اردیبهشت با حضور بیست و هفت تن از اعضا و تعدادی از مهمانان برگزار شد.
در این جلسه موضوعات مختلفی چون انتخاب بازرس جدید، جابجایی یکی از اعضای هیات مدیره و چگونگی حضور انجمن در نمایشگاه صنایع غذایی تهران مورد طرح و بررسی قرار گرفت.

iranpack-sanat-bastebandi-maxresdefault1

دسترسی به بازار جدید، با چاپ لیبل دیجیتالی

Labels in Motion، یک تولیدکننده لیبل که به عنوان زیرمجموعه شرکت Xymogen فعالیت دارد، اخیرا یک ماشین چاپ دیجیتال جدید را برای ارائه آپشن‌های جدید، کاهش هزینه‌ مواد مصرفی، بهره‌مندی از کیفیت بالای چاپ، مدیریت رنگ ساده و پشتیبانی جامع پس از فروش راه‌اندازی کرده است

iranpack-sanat-bastebandi-etkon_2016_key_visual-jepg

یازدهمین کنفرانس بین‌المللی لیبل

یازدهمین کنفرانس بین‌المللی لیبل از ۱۶-۱۸ مارس ۲۰۱۶ در Zell am See اتریش برگزار می‌شود.
آیا شما در مورد اتفاق خوشایندی که در صنعت بسته‌بندی کالای مصرفی در حال حاضر روی می‌دهد چیزی می‌دانید؟ آیا آن جا شخص یا فرآیندی است که ذهن شما را با نوآوری اخیر و تاثیر مثبت آن در کسب و کار پر کند؟ اکنون این شانس شماست که آن‌ها را تشخیص دهید!