Alwan Logo for print

راه‌کارهای جدید GOSS درلیبل اکسپو

شرکت Goss با شرکت در نمایشگاه لیبل اکسپو اروپا بروکسل در بلژیک آخرین پیشرفت‌های خود را در فناوری آفست و مبدل‌ها به‌نمایش گذاشت. در این نمایشگاه جدیدترین اطلاعات درباره نرم‌افزار فناوری تخصصی رنگ Alwan که در ماشین‌های جدید چاپ Goss Sunday Vpak به‌کار گرفته شده معرفی شد.

iranpack-sanat-bastebandi-Labelexpo_Americas

شرکت Goss با شرکت در نمایشگاه لیبل اکسپو اروپا بروکسل در بلژیک آخرین پیشرفت‌های خود را در فناوری آفست و مبدل‌ها به‌نمایش گذاشت. در این نمایشگاه جدیدترین اطلاعات درباره نرم‌افزار فناوری تخصصی رنگ Alwan که در ماشین‌های جدید چاپ Goss Sunday Vpak به‌کار گرفته شده معرفی شد. این مجموعه نرم‌افزاری پس از ماه‌ها ارزیابی دقیق در مرکز فناوری بسته‌بندی گاس در دورهام (ایالات متحده) به استفاده تجاری رسیده است.بسته فناوری آلوان با افزایش محدوده رنگ که دو یا سه جوهر به جوهرهای پروسس (چهاررنگ) در چاپ اضافه می‌کند این امکان را فرآهم می‌کند که بدون استفاده از رنگ‌های اسپات، برچسب‌های رنگی را با دقت تولید کرد. معمولاً کاهش اساسی در هزینه چاپ مرتبط با تغییرات در سیستم جوهردهی است. از این رو، با استفاده از این فناوری جدید انتظار می‌رود هزینه‌ها بین ۳۰ تا ۵۰ درصد کاهش یابند.
David Muncaster، مدیر توسعه کسب‌وکار بسته‌بندی در گاس، گفته است: «ما از همکاری با شرکت آلوان که در تلاش ما برای ارائه راه‌کارهای نوین در چاپ سهیم است، خوشحال هستیم.
در محصولات Vpak ما که با استفاده از روش‌های مقرون به صرفه هیبریدی بهترین کیفیت را در چاپ داراست، با بکارگیری گستره رنگی آلوان توانسته است در بازار بسته‌بندی و برچسب‌گذاری نقش خود را بیش از پیش تقویت کند.» گستره رنگی آلوان تنها یکی از چهار بخش بسته فناوری آلوان است که در روی محصولات گاس پیاده‌سازی شده است. این بسته همچنین شامل نرم‌افزار مدیریت رنگ و کنترل کیفیت است که کمک می‌کند تا کیفیت و ثبات چاپ افزایش یابد. علاوه بر این، استفاده از این بسته موجب کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری در سراسر چرخه تولید می‌شود. شرکت گاس نیز تغییرات گسترده‌ای را در ماشین‌های Vpak ایجاد کرده است تا بتواند علاوه بر کاهش مواد زائد، فرآیند چاپ را برای بسته‌بندی‌های منعطف تسهیل کند. دیوید مانکاستر می‌گوید:
«ما با کاهش زمان اجرا در بخش چاپ و تبدیل توانسته‌ایم راه‌کارهایی برای توازن بین سودآوری و انتظارات مشتری بیابیم.
رویکرد اخیر ما بر فرآیند تغییرات شغلی متمرکز شده است که موجب تسهیل و سودآوری بیشتر در زندگی کاری مشتریانمان می‌شود.»

بیشتر بخوانید . . .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *