پیوستن اولین عضو وابسته بین‌‌المللی به EMPAC

شرکت Jamestrong Packaging اخیرا پس از تملک Ardagh Australia و Ardagh New Zealand توسط شرکت سرمایه‌‌گذاری Shanghai Yuanlong، یکی از سهامداران اصلی بخش بسته‌‌بندی ORG در چین تاسیس شده است

Empac، یا European Metal Packaging، انجمن گردهم‌‌آورنده‌‌ی تولیدکنندگان بسته‌‌های فلزی سخت و شرکای زنجیره تامین آنها، خبر از پیوستن Jamestrong Packaging Australia & New Zealand به عنوان اولین عضو وابسته بین‌‌المللی خود داده است.
شرکت Jamestrong Packaging اخیرا پس از تملک Ardagh Australia و Ardagh New Zealand توسط شرکت سرمایه‌‌گذاری Shanghai Yuanlong، یکی از سهامداران اصلی بخش بسته‌‌بندی ORG در چین تاسیس شده است. Jamestrong Packaging تولیدکننده قوطی‌‌های حلبی برای مواد خوراکی و ایروسُل، همچنین قوطی و بطری آلومینیومی برای ایروسُل است. Jamestrong Packaging با داشتن 3 واحد تولید در استرالیا و 2 واحد در نیوزلند، حدود 600 میلیون قوطی در سال تولید کرده و نزدیک به 400 نفر نیروی کار دارد.
جان بیگلی مدیرعامل Jamestrong Packagin می‌‌گوید: ”ما Empac را با آگاهی از ماموریت شفافش در حمایت و ترویج بسته‌‌های فلزی و مجموعه خدمات متنوعی که می‌‌تواند به ما ارائه دهد انتخاب کردیم. Empac اطلاعات ارزشمندی را در خصوص پروژه‌‌های توسعه بسته‌‌بندی در اروپا ارائه می‌‌دهد که می‌‌توانند به پیشرفت ما کمک کنند. همچنین از این پس صدای واحدی از این صنعت درباره مسائلی از جمله پایداری خواهید شنید و این مزیت مهمی محسوب می‌‌شود”.

بیشتر بخوانید . . .