گرایشها و تصمیمات

logo1 ۰

آشنایی با انجمن علمی بسته‌بندی ایران

معرفی هدف از تشکیل انجمن علمی بسته‌بندی ایران،‌ ابتدا شناخت و کسب دانش در زمینه مسائل و مباحث انجام شده درباره آن،‌ آسیب‌شناسی به‌عنوان یک رشته دانشگاهی،‌ نبود متخصصین و افراد خبره صنعت بسته‌بندی...

iranpack sanat bastebandi 172 Detail KHS ۰

حاصل همکاری کمپانی‌های KHS و LiquiForm: فن‌آوری ابداعی در تولید بطری‌های پلاستیکی

با همکاری این دو کمپانی و به اشتراک نهادن نتایج حاصل از سالها تحقیقات برای دستیابی به یک چنین فن‌آوری پیشرفته ای، گامی بلند در صنعت پرکنی و بسته‌بندی محصولات آشامیدنی برداشته خواهد شد.

iranpack-association-paper-importer-160-520x245 ۰

بهار بازار کاغذ

اولین شوک تغییر مدیرعامل فعال کاغذ مازندران – ابوالفضل روغنی – بود که با حیرت فعالان بازار و صنعت کاغذ همراه گردید ؛ حیرتی که خیلی زود تبدیل به شگفتی شد : چرا که شایعه ورود بلافاصله این مدیرعامل مستعفی به هیات مدیره گروه صنایع کاغذ پارس تازه خصوصی شده و به بورس راه یافته ؛ توسط محمد جواد مقدم ؛ مالک کاغذ پارس تایید شد ؛ خبری که به تشکیل جبهه ای متحد توسط تولید کنندگان باسابقه و ذی نفوذ تعبیر گردید.

iranpack-sanat-bastebandi-skpi ۰

بهبود کیفیت و قیمت ورق پشت‌چسبدار در ایران با ورود SKIPPY

SKIPPY یکی از نشانه‌های این رونق و توسعه است. محصولی که با استانداردهای روز جهان تولید شده و با قیمتی قابل قبول به بازار داخل کشور عرضه شده است. SKIPPY ورق پشت‌چسبدار تولید شرکت ایراندار است که به صورت مجزا به بازار معرفی شده است.

iranpack-sanat-bastebandi-Internal_foil_unwinding_VFH

گشایش بازارهای جدید و بهینه سازی تولید

BOBST در نمایشگاه دروپا ۲۰۱۶ از تکنولوژی‌ها و سیستم‌هایی که بالاترین سطوح تولید و کمترین هزینه مالکیت را در بردارند رونمایی کرد. پیش رو در نوآوری در بخش ورق، دایکات و جعبه‌چسبان دستگاه‌های MASTERCUT 106 PER و MASTERFOLD 110 A3، هر دو سرعت تولید بالاتر و زمان آماده‌سازی بسیار سریعتر، باطله کمتر، حجم تولید بیشتر و شامل فن‌آوری که باعث دست‌یافتنی شدن “تولید بدون خطا” می‌شوند . همه این نکات در مورد دستگاه MASTERFOIL 106 PR نیز صدق می‌کند که علاوه بر این موارد ابزار جدیدی دارد به نام FOIL UNWINDER+، که در این نمایشگاه رونمایی شد.

iranpack-sanat-bastebandi-695p

برچسب‌زنی، یا چاپ مستقیم روی بسته؟

در طراحی بسته، گاهی شما تنها با استفاده از لیبل می‌توانید به هدف خود نزدیک شوید، اما چاپ مستقیم روی بسته چطور؟! چگونه بسته‌ای را با هدف بهترین اثرگذاری بر مصرف‌کننده طراحی می‌کنید؟ متخصصین طراحی بسته در نشست “آینده‌ی لیبل‌گذاری و ظهور چاپ مستقیم روی بسته” در نمایشگاه EastPack 2016 (16-14 ژوئن، نیویورک) به بحث در این باره پرداخته‌اند. در این مراسم به موارد زیر پرداخته شده است: