غرفه “بانک مشاغل بسته‌بندی ایران” در سومین نمایشگاه چاپ و بسته بندی شهر آفتاب pac-process

پایگاه خبری پیام صنعت بسته بندی به عنوان یکی از حامیان رسانه ای نمایشگاه چاپ و بسته بندی شهرآفتاب تهران، حضور فعالی در این رویداد دارد. این پایگاه خبری به جز اطلاع رسانی درباره برگزاری نمایشگاه با غرفه ای به نام “بانک مشاغل بسته بندی” که بزرگترین دایرکتوری صنعت بسته بندی در کشور می باشد در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

pac process telegram
سومین دوره نمایشگاه چاپ و بسته بندی شهر آفتاب از 10 تا 13 مهر ماه در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران برگزار می شود. در این نمایشگاه، مشارکت کنندگان با زمینه فعالیت های تجهیزات بسته بندی و فرآوری، ماشین آلات و خدمات چاپ، صنعت کارتن، مقوا و کاغذ، چاپ دیجیتال پارچه و ماشین های اداری حضور دارند.
این نمایشگاه مورد حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد و در استان های مختلف کشور اطلاع رسانی شده و انتظار می رود بازدیدکنندگان نقاط مختلف کشور را جذب خود کند.
همچنین به دلیل آلمانی بودن صاحب امتیاز این نمایشگاه یعنی اتحادیه اینترپک انتظار می رود بازدیدکنندگان خارجی از کشورهای افغانستان، عراق و آذربایجان نیز بازدید از این رویداد تجاری را در برنامه خود داشته باشند.
مشارکت و حضور در نمایشگاه های تخصصی، در کنار مزایای متعددی که دارد، فرصتی را برای گردهمایی فعالان و دست اندرکاران آن صنعت فراهم می نماید تا مذاکرات فشرده تری در جهت همکاری های بیشتر و رشد صنعت داشته باشند.
وب سایت نمایشگاه به آدرس www.ipapexpo.ir و شماره تلفن 09120453017 خانم حسین زاده برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایشگاه اعلام شده است.

pac process

بیشتر بخوانید . . .