توسعه در چاپ بارکد کالاها

HP 22mm printhead دارای بالاترین سطح خواندن شماره‌های بارکد بوده و قابل خواندن از طریق گوشی‌های هوشمند و حتی یک اسکنر دستی موردنیاز در توزیع و تدارکات است.

شرکت HP در مورد چاپگری با ابعاد بیست و دو میلی‌متر برای نیازمندی‌های سرعت بالا و علامت‌گذاری با وضوح بالا اطلاع رسانی کرده بود.

این چاپگرشامل بارکدهای یک بعدی و دو بعدی (1D and 2D bar codes) است که برندها را قادر می‌سازد از کدهایی با اندازه بزرگ و کاراکترهایی برای شناسایی محصول پیشرفته، ضد جعل (anti-counterfeiting) و ردیابی و پیگیری استفاده کنند.
چاپگر جدید بیست و دو میلیمتری HP (new HP 22mm Printhead) که با استفاده از فن‌آوری جوهرافشان حرارتی (Thermal Inkjet Technology) HP توسط سیستم‌های چاپ ویژه HP (HP Specialty Printing Systems) تولید شده است، می‌تواند به راحتی با سیستم‌های چاپ OEM یکپارچه شده و برای کاربردهای خاص پیکربندی شود.
چاپگر جدید بیست و دو میلیمتری HP، از طیف وسیعی از کاربردهای کدگذاری و علامتگذاری محصول بدون سوزن (stitch-free product) برای بسته‌بندی ثانویه برچسب‌ها و کارتن‌های دارویی، جایگزین برچسب جعبه ثانویه (secondary box label replacement) و همچنین چاپ داده متغیر (variable data printing) پشتیبانی می‌کند.
به گفته آنت فریزکاپ، مدیر کل HP Specialty Printing Systems شرکت HP: “شناسایی محصول به طور فزاینده‌ای در زنجیره‌های تولید و نگهداری برای کمک به مالکین برندها جهت محافظت از محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد. بارکدهای هوشمند و کدهایی با داده‌های غنی‌تر (data-rich)، نیازمند کیفیت چاپ بالا هستند. HP، فن‌آوری پیشرفته‌ای برای محافظت محصول با HP 22mm Printhead و جوهرها ارائه می‌دهد. این چاپگرجدید وضوح تصویر بهتری را در سرعت‌های بالاتر فراهم می کند.

iranpack sanat bastebandi 186 T_Product_Identification__PR__2
HP 22mm printhead دارای بالاترین سطح خواندن شماره‌های بارکد بوده و قابل خواندن از طریق گوشی‌های هوشمند و حتی یک اسکنر دستی موردنیاز در توزیع و تدارکات است. دیگر مزایای این چاپگر عبارتند از:
• یک کارتریج تولید جوهر هفتصد و هفتاد و پنج میلی‌لیتری که میتواند به طور همزمان به چهار چاپگر متصل شود تا نیازهای تولید را تامین کند.
• موقعیت شلیک افقی و عمودی، انعطاف‌پذیری را برای طیف وسیعی از کاربردها فراهم می‌کند.
• سرعت چاپ سریع تا صد و پنجاه متر در دقیقه در 600 × 1200 نقطه در اینچ.
• چاپگر می‌تواند برای تولید مستمر، بدون نیاز به آموزش اپراتور خاصی، در عرض چند دقیقه جایگزین شود.
چاپگر جدید بیست و دو میلی‌متری از نیمه دوم سال 2018 در دسترس قرار گرفت و اکنون در حال استفاده است. علاوه بر این، HP اعلام کرده است که جوهر HP2580 را برای بسته‌بندی غذا و دارو از انجمن چاپ اروپایی Good Manufacturing Practices (GMP) برای جوهرهای چاپ مواد مرتبط با غذای (Food Contact Materials) 2017 دریافت ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید . . .