سرمایه‌گذاری مشترک SIG و DNP در ژاپن

شرکت‌های Dai Nippon Printing و SIG مستقر در توکیو، توافقنامه سرمایه‌گذاری مشترکی را امضا کرده‌اند که بسته‌بندی کارتن با ارزش افزوده و راه‌حل‌های فن‌آوری پرکردن را برای صنعت غذا و آشامیدنی ژاپن به ارمغان می‌آورد. سرمایه‌گذاری مشترک 50-50 در ماه آوریل تحت نام DNP • SIG Combibloc Co., Ltd. در توکیو انجام خواهد شد. تمرکز اصلی این مشارکت، ایجاد تمایز بیشتر و ارزش افزوده در زمینه بسته‌بندی کارتن، فن‌آوری و خدمات برای صنعت مواد غذایی و نوشیدنی در ژاپن است.
تولیدکنندگان مواد غذایی و نوشیدنی زیادی از سیستم پرکردن PET ضدعفونی شده (aseptic) DNP استفاده می‌کنند که دارای یک شبکه از تکنسین‌های خدماتی است و ارتباطات را با تمام شرکت‌های اصلی در صنعت مواد غذایی و آشامیدنی برقرار می‌کند.
سوئیچیرو نیشیتانی، مدیر شرکت و مدیر کل عملیات بسته‌بندی در DNP گفت: “تنوع گسترده‌ای که توسط سیستم بسته‌بندی SIG ارائه شده، بازار ژاپن را غنی‌سازی می‌کند و ارزش افزوده قابل‌توجهی برای تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان نوشیدنی به ارمغان می‌آورد. هدف از سرمایه‌گذاری مشترک ما این است که نفر دوم ژاپن در بسته‌های کارتن ضدعفونی شده تا سال 2022 باشد.”
رولف استانگل، مدیر اجرایی SIG افزود: “این لحظه، یک لحظه هیجان‌انگیز در تاریخ شرکت ما است. سال‌های زیادی است که مترصد ورود به این بازار بزرگ و امیدوارکننده با یک شریک ایده‌آل بوده‌ایم. ما این امکان را با DNP بدست آورده‌ایم. همراه باDNP، راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را برای صنعت غذا و آشامیدنی ژاپن برای محصولات نسل فعلی و نسل بعدی عرضه می‌کنیم. ”
رولف استانگل از SIG و سوئیچیرو نیشیتانی از DNP

iranpack sanat bastebandi 182 2016_07_05_DNP_SIG_-Japan_-_cmyk

بیشتر بخوانید . . .