راه‌حل ایشیدا برای افزایش بازدهی ماکیان

Ishida Flex Graders، که توسط سیستم کنترل از راه دور پیشرفته و به تازگی راه‌اندازی شده Sentinel پشتیبانی می‌شود، به بهبود دقت و افزایش بهره‌وری در یک پردازنده مرغداری پیشرو در هلند کمک می‌کند.

Ishida Flex Graders، که توسط سیستم کنترل از راه دور پیشرفته و به تازگی راه‌اندازی شده Sentinel پشتیبانی می‌شود، به بهبود دقت و افزایش بهره‌وری در یک پردازنده مرغداری پیشرو در هلند کمک می‌کند.
Van Miert، کار کشتار و قطعه‌کردن پرندگان را برای عرضه بعدی پردازش بیشتر انجام می‌دهد. دو Flex Grader در کارخانه شرکت Breukelen و یکی از آن‌ها در تسهیلاتHunsel ، قطعات را وزن کرده و آنها را در جعبه‌های چهارده و نیم کیلوگرمی طبقه‌بندی می‌کنند و در هر دقیقه تا صد و سی و پنج محصول را بارگیری می‌کنند.
قطعات گوشت در وزن‌های متنوع، از وزن کمتر از سیصد گرمی تا هشتصد و پنجاه و نهصد گرمی بسته‌بندی می‌شوند. دقت عالی Ishida Flex Grader ها، تضمین می‌کند که محصولات به طور مداوم در گروه‌های مناسب درجه‌بندی و مرتب شوند. این قابلیت، Van Miert را قادر به حداکثر بهره‌وری و ارزشمندی هر اجرای تولید می‌کند. امکان وزن‌های دوبرابر (Double weights) (چنانچه دو قطعه روی ترازو در یک زمان قرار گیرند) نیز کاهش می‌یابد و Flex Grader ها در حدود 3/99 کارایی دارند.
مزیت دیگر برای Van Miert ، ابعاد جمع و جورFlex Grader است که منجر به صرفه‌جویی در فضای ارزشمند در هر دو کارخانه می‌شود. علاوه بر این، قابلیت اطمینان Flex Grader یکی دیگر از عوامل حیاتی برای یک سیستم درون خطی است که در هر توقف برنامه‌ریزی نشده می‌تواند عواقب جدی داشته باشد.
Flex Grader ها برای مدت نه ساعت در روز، پنج روز در هفته کار می‌کنند. آنها در حال حاضر با حدود هفتاد درصد از سرعت بالای خود اجرا می‌شوند و در صورت لزوم فرصت‌های بیشتری برای افزایش توان تولید ارائه می‌دهند.
Van Miert به عنوان بخشی از استانداردهای بهداشتی دقیق خود طی پنج ساعت، کل منطقه برش را در پایان هر تغییر تمیز می‌کند. این طراحی آسان تمیز کردن Flex Grader، ساخت یک ساختار ناهموار و باز و بدون نیاز به حذف قطعات را پشتیبانی می‌کند.
Ishida Sentinel نظارت از راه دور از خط را برای ارائه گزارشات دقیق از تعداد تولید و وزن کلی همراه با اطلاعاتی در مورد هر گونه فعالیت در طول تغییر مانند تنظیمات و یا تغییرات در وزن مورد نیاز توسط اپراتورها فراهم می‌کند. این قابلیت به Van Miert اجازه می‌دهد تا بلافاصله عملکرد کلی خط را ارزیابی کند و هر پیشرفت لازم را برای حفظ حداکثر کارایی انجام دهد.

iranpack sanat bastebandi 182 2017.162 – Van Miert 10

iranpack sanat bastebandi 182017.162 – Van Miert 24

iranpack sanat bastebandi 1822017.162 – Van Miert 18

iranpack sanat bastebandi 1822017.162 – Van Miert 27

بیشتر بخوانید . . .