طراحی مناسب و غیر زننده برای خانم‌ها-1-

این مطلب متعلق به سایت Dieline است.

نویسنده: بیل مک کول

iranpack sanat bastebandi 181 KarenMessing-LOLA-1

 

آیا هیجان ناشی از Bic Pens For Her را به خاطر می‌آورید؟ در رابطه با یکی از بزرگ‌ترین و جنسیتی‌ترین محصولات تولید شده در دهه گذشته، سایت اجتماعی جزبل به این نکته اشاره کرد که یک نوشتار توخالی جالب، چگونه می‌تواند جلب توجه کند و در نهایت توسط خانم‌ها مورد استفاده قرار گیرد.
خب با کمال تعجب باید گفت که این محصول هنوز هم فروخته می‌شود. با یک جستجوی سریع در سایت Amazon، دلایل کافی ارائه می‌شود مبنی بر این که شما نیاز به Bic For Her دارید و این محصول مناسب شما است.

71_aH2BUBNL._SL1300_ b1134f15a4f1d64e845f5a8ee6cfb76b--black-office-ballpoint-pen 71PVLHaUcdL._SL1500_ 61exyQN+CaL._SL1000_

این روند شاید توسط مدیران مستبد هدایت می‌شود که حاضر نیستند اشتباه خود را بپذیرند و یا احتمالا یک شوخی خنده‌دار است که به عنوان الهام بخشی همیشگی، همچنان توسط کامنت‌های Amazon ادامه می‌یابد.
این مساله به نوعی برندسازی و بسته‌بندی جنسیتی اشاره می‌کند و یادآور پرسشی قدیمی است که معمولا اشخاص از خود می‌پرسند:
چگونه می‌توانیم طراحی را مطابق با سلیقه مصرف‌کنندگان خانم انجام دهیم؟

آنجلا اسپیندلر، بنیان‌گذار استودیوی طراحی Depot می‌گوید: “به نظر من، ما باید به جایگاهی که زنان در حال حاضر دارند نگاه کنیم. هر چیزی تغییر می‌کند و من احساس می‌کنم که ما بیش از هر زمان دیگری در معرض تغییرات هستیم.
مرزها، تاریک و محو می‌شوند. ما تمایل نداریم که در دسته‌بندی مشخصی قرار بگیریم، بنابراین شاید کمتر به طراحی برای زنان فکر می‌کنیم و بیشتر به طراحی برای همه اشخاص نظر داریم.”

iranpack sanat bastebandi 181 bare

کار استودیو Depot در مراقبت از پوست Bare

 

بخش بعدی مطلب را در این جا بخوانید

بیشتر بخوانید . . .