طراحی جدید درپوش مفصلی برای تیوب

درپوش‌های در دسترس برای مواد دارویی، بسیار برای مراقبت‌های شخصی و کاربردهای دارویی ایده‌آل هستند

RPC Zeller Plastik Zell ، درب مفصلی (hinge) پلی پروپیلن تیوب (HTC) را با اندازه بیست و پنج میلی‌متری توسعه داده است که با یک انتهای مات (matt finish) در دسترس است.
درب جدید، در ابعاد پنجاه، چهل، سی و پنج و سی میلی‌متری موجود، با استفاده از صرفا یک طراحی درب، تولیدکنندگان برند را قادر به ایجاد انواع طیف‌ها برای خانواده‌ها ساخته است. نگاه معاصر آن با روند فعلی بازار برای داشتن ظاهری مدرن و جلب توجه در قفسه‌های خرده‌فروشی منطبق است.

درپوش‌های در دسترس برای مواد دارویی، بسیار برای مراقبت‌های شخصی و کاربردهای دارویی ایده‌آل هستند و همچنین درب بیست و پنج میلی‌متری با ارائه سهولت در بازکردن دستی، یک راه‌حل جایگزین برای بیشتر درب‌های پیچشی (screw-on caps) سنتی به شمار می‌رود.
درب کلاسیک بیست و پنج میلی‌متری هم برای تیوب‌های لمینیتی و هم برای تیوب‌های پلاستیکی مناسب است و همچنین قابل ارائه با انتهای براق (glossy finish) است.
این محصول اندازه‌های مختلف یک و نیم، سه و پنج میلی‌متری را برای سوراخ تیوب ارائه می‌دهد که می‌تواند برای طیف وسیعی از محصولات نظیر کرم‌ها، ژل شامپو و خمیردندان‌ها در بسته‌های تبلیغاتی، بسته‌های مسافرتی زیر صد میلی‌لیتر و لوازم آرایشی هتل مورد استفاده قرار گیرند.

rpc2017

بیشتر بخوانید . . .