کدگذاری کیفیت و قابلیت اطمینان، برگ برنده‌ای برای شرکت آب معدنی

نکته مهم این است که جوهر از طریق هر چسبندگی روی بطری‌ها با امکان خشک شدن سریع و وضوح بالا و اجتناب از مشکل لکه کردن، قادر به چاپ کد کیفیت با درنظر گرفتن موقعیت برتر نام تجاری Decantae است.

کیفیت کد چاپ شده و قابلیت اطمینان دستگاه، مزایای عمده پرینترهای Linx 8920 Continuous Ink Jet (CIJ) است که در شرکت آب معدنی Decanta، یکی از تامین‌کنندگان پیشرو آب معدنی در انگلستان نصب شده‌اند.
با استفاده از Linx Black Lincoln Black 1058، Linx 8920s بهترین اطلاعات دسته‌بندی شده را روی بطری‌های شیشه‌ای و PET چاپ می‌کند. نکته مهم این است که جوهر از طریق هر چسبندگی روی بطری‌ها با امکان خشک شدن سریع و وضوح بالا و اجتناب از مشکل لکه کردن، قادر به چاپ کد کیفیت با درنظر گرفتن موقعیت برتر نام تجاری Decantae است.
عملکرد قابل اعتماد دو چاپگر Linx CIJ، با یازده هزار بطری در ساعت در خطوطی که از هر ساعت حدود هشت تا یازده ساعت به طول می‌انجامد، در مقایسه با پرینترهای جایگزین در کنتراست مستقیم است. این پرینترهای قدیمی، بسیار غیر قابل اطمینان بودند به نحوی که نیاز به حضور مداوم یک مهندس بود و چاپگرهای یدکی به صورت دستی بعنوان پشتیبان در زمانی که یکی در خط شکست می‌خورد، نگهداری می‌شدند.
عملیات مداوم و بدون دردسر Linx 8920 با حداقل مداخله، از مزایای زیادی برای آب معدنی Decantae برخوردار است و شرکت را قادر به حفظ تولید و پاسخگویی به تقاضا به ویژه در ماه‌های پرمشغله تابستانی می‌کند و علاوه بر این به مهندسین برای انجام وظایف عادی آزادی عمل می‌دهد.
شرکت با پر کردن بطری‌ها در طیف گسترده‌ای از اندازه‌ها (سیصد و سی، پانصد و هفتصد و پنجاه میلی‌لیتر برای بطری‌های شیشه‌ای و هفت اندازه برای بطری‌های PET از دویست و پنجاه میلی‌لیتر تا دو لیتری) دارای تغییرات مکرر در خطوط است. رابط بصری Linx 8920 قادر به راه‌اندازی سریع و راحت بوسیله هر اپراتوری است.
پرینترها، فواصل خدمات هجده هزار ساعت یا بیست و چهار ماه را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، نظارت منحصر به فرد و پیشرفته سیستم، بررسی مداوم از عملکرد آنها را از نظر پارامترهای اجرای سیستم جوهر و شرایط محیطی فراهم می‌کند.
این امر Linx 8920 را قادر می‌سازد تا اقدامات ساده‌ای را که کاربران می‌توانند برای جلوگیری از توقف‌های برنامه‌ریزی نشده انجام دهند، شناسایی کرده و به اطمینان از کارکرد قابل اعتماد پیوسته و جلوگیری از این توقف‌های برنامه‌ریزی نشده کمک کند.

lpt2017.075 Decantae Mineral Water

بیشتر بخوانید . . .