معاون وزیر صنعت: جای شرکت‌های بزرگ بسته‌بندی و صادراتی در کشور خالی است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این که در کشور جای شرکت های بزرگ بسته‌بندی و صادراتی خالی است، گفت: باید شرکت های بزرگ بسته‌بندی ایجاد شوند و بتوانند طبق سفارش بسته‌بندی کنند

ایرنا – سید محمود نوابی در مراسم بهره برداری از دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی رودسر اظهار کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی میزان اشتغالی که برای حوزه صنعت، معدن و تجارت در سال جاری پیش بینی و ابلاغ کرد؛ 255 هزار شغل بود که تاکنون 375 هزار شغل ایجاد شده و تا پایان سال این رقم به 450 هزار شغل می رسد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این که در کشور جای شرکت های بزرگ بسته‌بندی و صادراتی خالی است، گفت: باید شرکت های بزرگ بسته‌بندی ایجاد شوند و بتوانند طبق سفارش بسته‌بندی کنند و اگر در استان گیلان، شرکت های بزرگ تخصصی بسته‌بندی تمایل به سرمایه گذاری داشته باشند؛ وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز به آنان کمک می کند تا این واحدهای بزرگ راه اندازی شده و بتوانند کمک کنند.
به مناسبت دهه مبارک فجر، با حضور سید محمود نوابی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سردخانه پنج هزار تنی و شرکت صنایع بسته‌بندی سبزیجات در شهرک صنعتی رودسر افتتاح شد. شهرستان رودسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

n82823676-72163095

بیشتر بخوانید . . .