همکاری XEIKON و EFI برای چاپ دیجیتال برچسب

Xeikon ارائه‌دهنده انحصاری فروش، خدمات و پشتیبانی سیستم‌های جوهرافشان وب باریک EFI ™ Jetrion®
شرکت Electronics For Imaging (Nasdaq: EFII) و Xeikon، بخشی از Flint Group،  اعلام کردند که وارد یک همکاری انحصاری در رابطه با برچسب‌های دیجیتالEFI ™ Jetrion® و سیستم های چاپ جوهرافشان وب باریک وارد شده‌اند. تحت این همکاری، Xeikon خدمات، پشتیبانی و عرضه مبتنی بر مشتری Jetrion را در سراسر جهان ارائه خواهد داد و فروش مستقیم سیستم‌های چاپ برچسب دیجیتالی Jetrion را به عنوان بخشی از نمونه کارهای تونر خشک دیجیتال و ماشین‌های جوهرافشان UV شرکت Xeikon جهت بازار برچسب‌های خودچسب ادامه خواهد داد.
به گفته گای گچت، مدیر عامل EFI: “سیستم‌های چاپ EFI Jetrion به ایجاد بازار تولید برچسب‌های صنعتی جوهرافشان دیجیتال کمک کرده‌اند و نوآوری‌های متعددی برای فن‌آوری Jetrion با وضوح بالا شامل نمایشگرهای LED با کیفیت بالا، جوهر سفید پررنگ و سیستم‌های چاپ، جلادهی، برش و شکاف یکپارچه را توسعه داده‌اند که این امر، بزرگ‌ترین مبنای نصب چاپگرهای برچسب جوهرافشان UV در جهان است.”
وی همچنین افزود: “در عین حال که ما نمونه کارهای خود را از محصولات جوهرافشان‌ صنعتی گسترش می‌دهیم، سرمایه‌گذاری بازار و منابع خود را نیز اولویت‌بندی کردیم. انتخاب Xeikon که یکی از پیشگامان مسلم در چاپ برچسب‌های دیجیتال است، بعنوان شریکی ایده‌آل جهت ادامه کار فروش و خدمات قابل اعتماد برای خط تولید Jetrion یک انتخاب بدیهی بود.”
“ما می‌دانیم که مشتریان برچسب‌های ما از این همکاری خرسند خواهند شد و ما به دنبال همکاری نزدیک با Xeikon هستیم تا به مشتریان فعلی و آینده خود در جهت ارائه جوهر خدمت کنیم.”
گچت ادامه داد: “ما به دنبال فرصتی برای گسترش این مشارکت برای بهره‌وری نرم‌افزار و نوآوری‌های آینده هستیم.”
بنویت چاتلارد، مدیر عامل راه‌حل‌های دیجیتال Flint Group، اظهار داشت: “Xeikon شریک ایده‌آلی برای بازار، خدمات و پشتیبانی از خط تولید EFI Jetrion است، چرا که هر دو شرکت هدف مشترکی را برای تحویل ارزش استثنایی، خدمات بی‌نظیر، کیفیت سازگار و تداوم نوآوری دارند (ارزش‌هایی که ما در آینده برای همه مشتریان Jetrion در سراسر جهان متعهد هستیم.)
Xeikon یک ارائه‌دهنده راه‌حل فن‌آوری آگنوستیک است که تقریبا سی سال تجربه در چاپ دیجیتال دارد. با بیش از پانصد ماشین چاپ برچسب دیجیتالی که در سراسر جهان نصب شده است، ما پیشگامی تایید شده در بازار برچسب خودچسب هستیم.
Xeikon، گسترده‌ترین چاپ برچسب دیجیتال در بازار را ارائه می‌دهد از جمله گردش کار، م‌اشین‌های چاپ، ماژول‌های لوازم جانبی و تبدیل تجهیزات و یک شبکه خدمات و پشتیبانی جهانی بوده که در بازار برچسب بی‌نظیر است. تمام مشتریان ما، مانند مشتریان Jetrion به طور کامل آموزش می‌بینند و از طریق خط تماس مستقیم با مهندسین Xeikon مورد خدمت و پشتیبانی قرار می‌گیرند .

iranpack-sanat bastebandi 180 efixeikon011117
برچسب‌های دیجیتال و سیستم‌های چاپی وب باریک، تقاضای رو به رشدی برای اجرای کوتاه‌تر، نسخه‌بندی، سریع‌تر شدن و کاهش موجودی دارند، در حالی که پتانسیل حاشیه سود مشتریان در اجرای کوتاه برچسب به اندازه صد و یا کمتر تا اجراهای پنجاه هزار یا بیشتر افزایش می‌یابد.
به لطف حضور چشمگیر Xeikon با بیش از صد پرسنل اختصاص داده شده و پرسنل پشتیبانی در سراسر جهان، کاربران Jetrion از خدمات برتر مشتری متمرکز بر عملیات پیشرفته دیجیتال بهره‌مند خواهند شد.
به عنوان بخشی از مشارکت انحصاری، خط تولید Jetrion ، نمونه کارهای چاپ برچسب دیجیتالی Xeikon را که شامل سری‌های Xeikon Cheetah بالا- پایان (high-end) و سری‌های سه هزارتایی Xeikon سطح ورودی (entry-level) چاپگرهای برچسب تونر خشک و همچنین سری‌های Xeikon Panther بالا-پایان (high-end) چاپگرهای برچسب جوهرافشان UV است، کامل خواهد کرد.
با افزودن خط تولید Jetrion به نمونه کارهای آن، Xeikon طیف فن‌آوری و قابلیت‌های چاپ دیجیتالی خود را گسترش می‌دهد که پاسخی به نیازهای خاص چاپگرها و مبدل‌ها است.

بیشتر بخوانید . . .