حس اعتماد در فیلم‌های پلاستیکی جدید TORAY

عدم اطمینان در مورد قابلیت دسترسی و قیمت فویل آلومینیومی مورد استفاده برای کاربردهای بسته‌بندی در واکنش به سرمایه‌گذاری روی قابلیت ضد دامپینگ (AD) و قابلیت جبرانی (CVD) که توسط وزارت بازرگانی ایالات متحده هدایت می‌شود، شرکت‌ها و مبدل‌های CPG را مجبور به در نظر گرفتن بسترهای جایگزین و راه‌حل‌های خلاقانه در رابطه با نیازهای بسته‌بندی آنها کرده است. شرکت آمریکایی Toray Plastics (www.toraytpa.com)، یک پیشروی جهانی در زمینه تولید فیلم‌های بسته‌بندی با کارایی بالا است و بیمه صنعتی را ارائه می‌دهد که دارای پروانه، نفوذپذیری متداوم، و فیلم‌های مقرون به صرفه MET OPPو MET PET و مشتمل بر چندین فن‌آوری پیشرفته یکپارچه سیل است که به راحتی برای جایگزینی فویل در دسترس هستند. Toray، فیلم‌های OPP و PET خود را اکستروژن و جهت‌یابی می‌کند که شامل نسخه‌های بیولوژیکی هستند و بسیاری از ظرفیت‌های فلزات، از جمله “dialing in” نفوذناپذیری و ویژگی‌های منحصر به فرد سیل برای کاربردهای سفارشی را پوشش می‌دهند. تمامی کارها در مرکز فرماندهی Toray واقع در کینگستون شمالی رود آیلند انجام می‌شود. تولید عمودی،کنترل کیفی محصول را تضمین می‌کند و راحتی، بسته‌بندی و سفارش و حمل و نقلی مقرون به صرفه را به مشتریان ارائه می‌دهد.

iranpack-sanat bastebandi 180 Toray-Metallized-Film-for-Foil-Replacement
تامی ویلیامسون، مدیر محصول تقسیمات فیلم پلی‌پروپیلنTorayfan® یادآور می‌شود که صدها شرکت موفق، تولیدکنندگان منطقه‌ای متوسط و کوچک و مبدل‌ها، بیش از سی سال برای ایجاد وفاداری مشتریان به برند و ساختن محصولاتی تازه، از فن‌آوری پیشرفته فلزی OPP و PET استفاده کرده‌اند. با توجه به فیلم متالیزه برای جایگزینی فویل بعنوان رویکردی رو به جلو در رابطه با مشتریان، ویلیامسون توضیح می‌دهد که پیشگامان MET OPP به عنوان جایگزینی قطره‌ای در بسته‌بندی کاغذی پلی‌اتیلن- فویل- پلی‌اتیلن (PPFP) و بسته‌بندی SUP برای جو دوسر، کاکائو داغ ادویه، سوپ خشک شده، برنج، پنیر خشک شده، مخلوط‌ها، نوشیدنی‌های پودری و نوشیدنی‌های غذایی / انرژی‌زا مورد استفاده قرار می‌گیرند. “آنها دریافتند که فن‌آوری پیشرفته فیلم Toray می‌تواند مانعی بادوام در برابر نفوذ رطوبت و اکسیژن باشد و به بازدهی و اقتصادی بودن فویل سنتی و همچنین به تولید بسته‌های جذاب، انعطاف‌پذیر و منحصر به فرد کمک می‌کند.” فیلم‌های M23 MET OPP ،PC1 ، PC3 و PC5 مربوط به Torayfan® شرکت Toray، به طور خاص برای جایگزینی فویل قطره‌ای و کاربردهای وب فاقد نفوذناپذیری طراحی شده‌اند. آنها مقاومت بسیار خوبی در برابر انقباض و سوراخ‌شدگی دارند و نفوذناپذیری مناسبی در برابر رطوبت و اکسیژن دارند. فیلم‌های متالیزه شدهTorifean PCFS، MH5C و LGHX5 برای کاربردهای PPFP، دارای ویژگی‌های اضافی فن‌آوری یکپارچه سیل هستند که امکان جایگزینی لایه‌های فویل و سیل را فراهم می‌آورند.
ویلیامسون اضافه می‌کند که کیسه‌های قهوه، آجیل، میوه‌های خشک شده و میان وعده‌های شور که با فویل ساخته شده‌اند نیز برای جایگزینی فویل مناسب هستند. فیلم‌های Lumirror® MK61 و MK6HB MET PET شرکت Toray، جایگزین‌های قوی برای فویل هستند که نفوذناپذیری فوق‌العاده‌ای در برابر اکسیژن و رطوبت برای این غذاها ارائه می‌دهند. آنها ممکن است به عنوان یک لایه بیرونی در لمینیت‌های دوتایی یا به عنوان لایه میانی در لمینیت‌های سه تایی استفاده شوند.
MET OPP و MET PET شرکت Toray، دارای چسبندگی فلزی صنعتی و استحکام باند بیشتر بین لایه لمینیت غیرفلزی و پوشش/ لمینیت‌های اکسترودر در مقایسه با فیلم‌های معمولی همراه کرونا (corona-treated films) است. این ویژگی‌ها، اثرات “کیسه در کیسه (pouch in a pouch)” لایه لایه شدن غیرمطلوب در زمانی که مشتری یک بسته‌بندی ضعیف را باز می‌کند، از بین می‌برند. همچنین فیلم‌های جایگزینی فویل به Torayکه به صورت باریک‌تر در صنعت بسته‌بندی موجود هستند، فیلم بیشتری را در هر پوند نسبت به فیلم‌های ضخیم‌تر ارائه می‌دهند و انتخابی هوشمندانه و پایدار بوده و در عین حال ویژگی‌های فرآیند بسته‌بندی محکمی را حفظ می‌کنند. همچنین افزایش فیلم، مبدل‌ها را قادر می‌سازد تا میزان تغییرات رول مورد نیاز را کاهش دهند. بنابراین میزان ضایعات کاهش می‌یابد و حتی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده و سایر مزایای پایداری را ارائه می‌دهد.
بازاریابان، ویژگی‌های فیزیکی فیلم‌های MET OPP و MET PET شرکت Toray را ترجیح می‌دهند زیرا بر خلاف فویل، این فیلم‌ها پس از بسته‌بندی و ارائه، ظاهر مندرس و نامناسبی ندارند. وقتی که بسته‌ها از جعبه خارج می‌شوند، احساس مثبتی القا می‌کنند و کیسه‌های آهاردار و ایستاده، دارای جذابیت بصری و تازگی در قفسه‌های خرده‌فروشی هستند.

بیشتر بخوانید . . .