ظروف Sæplast در سراسر جهان

RPC Sæplast طیف وسیعی از ظروف ذخیره‌سازی مدور را به بازارهای اروپایی و آمریکایی معرفی‌می‌کند که با مدیریت آسان با کیفیت مطلوب محصول در طی پردازش ترکیب‌می‌شوند. در ابتدا در همکاری با مشتریان شرکت در آسیا، تیوب‌های مدور جدید، موجود در اندازه‌های 600 و 660 لیتری توسعه‌یافتند، و نشان‌دهنده ترک طراحی ظروف سنتی عایق‌بندی‌شده بود، در‌حالیکه هنوز هم حفاظت موثر و سهولت استفاده برای طیف‌گسترده‌ای از محصولات‌غذایی، به‌ویژه میگو، تیلایپیا و تولید ماهی‌مرکب را ارائه‌می‌دهد.
ظرف دو لایه‌ تزریقی roto، ساخته‌شده از پلی‌پروپیلن food-grade، بهداشت عالی و حفاظت عالی از محصولات ارائه‌می‌دهد. ساختار سخت و بیرونی دوام طولانی‌مدت و شستشوی آسان را تضمین‌می‌کند.
در‌عین‌حال، خطوط گرد به‌ویژه برای ایجاد محصولات فعال مناسب‌هستند در‌حالیکه عایق دوبل اجازه می‌دهد تا درجه‌حرارت در طول عمل خیساندن حفظ‌شود. به‌علاوه، طراحی مدور آن مصرف یخ را کاهش‌می‌دهد.
تیوب‌ها با مواد تایید‌شده در FDA / USDA و اتحادیه اروپا تولید‌شده‌اند، داراری قابلیت انباشته‌شدن تا سه برابر بیشتر بوده، و به‌راحتی قابل‌حمل با یک جک‌پالت یا لیفتراک هستند. مانند تمام ظروف Sæplast، آنها می‌توانند با آرم‌های مشتریان شخصی‌شده و با گزینه‌های مختلف ردیابی از جمله بارکد، کد QR و تکنولوژی RFID مشخص‌شوند.

iranpack sanat bastebandi 180 Saeplast Containers Go A 'Round' The World

بیشتر بخوانید . . .