راه روشن برندهایی که از فن‌آوری هوشمند در بسته‌بندی دارویی خود استفاده می‌کنند

جوهرهای هوشمند، داده‌های در لحظه‌ای برای قفسه‌های تعامل ارائه می‌دهند و امکان تغییرات قیمت را از راه دور فراهم می‌کنند!

بر اساس نظرسنجی اخیر PMMI Business Intelligence، فن‌آوری پنهانی یا هوشمند که لزوما همیشه توسط مدیران برند تائید نمی‌شود، اغلب شامل یک روش لایه‌بندی است.

جوهرها از طریق کریستال‌های جوهر پنهان که در لایه لعابی تعبیه می‌شود و می‌تواند با گوشی هوشمند تشخیص داده شود، نقش مهمی را بازی می‌کنند.
جوهرهای هوشمند، داده‌های در لحظه‌ای برای قفسه‌های تعامل ارائه می‌دهند و امکان تغییرات قیمت را از راه دور فراهم می‌کنند!
رشته‌های داده، یک لایه اضافی نظیر پنهان‌سازی کد سریال منحصر به فرد برای تأیید اعتبار برندها هستند که باید با یک لنز رمزگشای نوری، برنامه گوشی هوشمند و یا اسکنر خوانده شوند. این رشته‌های تعبیه شده داده‌ای، همچنین می‌توانند داخل یک تصویر پنهان شوند.
هولوگرام ها، بارکدهای دو بعدی و برچسب‌های پنهان می‌توانند به خوبی به جوهر، لاک‌ها و سایرمواد اضافه شوند. همگی برای افزودن لایه‌ای از امنیت سطح بالا به خدمت گرفته می‌شوند.

iranpack-sanat bastebandi 180 Alignment_36_PMG
یک مهندس بسته‌بندی شیرینی و میان وعده گفته است: “ما جوهرهایی با قابلیت تغییر رنگ را جهت نشان دادن دما یا تاریخ که مربوط به نیازمندی‌های پیگیری و تاریخ محصولات است مدنظر قرار می‌دهیم، اما قیمت این فن‌آوری بسیار گران است.”
یکی از مهندسین ارشد طراحی بسته‌بندی برای یک کارخانه آبجوسازی گفت: “با استفاده از هولوگرام‌ها و جوهرهای رنگی متغیر، همیشه به فن‌آوری‌های جدید برای تعامل با مصرف‌کنندگان نظر داریم.”
یک مهندس ارشد بسته‌بندی برای داروهای RX نیز اذعان داشت: “از فن‌آوری‌های اختصاصی چاپی در جهت امنیت استفاده می‌کنیم.”

بیشتر بخوانید . . .