ظروف جار بهترین تصویر ظاهری و محافظت را ارائه می‌دهند

جارهای بدون هوای Slidissime شرکت RPC Bramlage’s innovative توسط تولید‌کننده برجسته لوازم‌آرایشی ارگانیک فرانسوی Nature.cos برای برند L’Atelier des Délices مراقبت از پوست باکیفیت خود انتخاب‌شدند.
L’Atelier des Délices طیف وسیعی از محصولات مراقبت ‌از ‌پوست تایید‌شده ارگانیک برای سالن‌های آرایشی و اسپا است.
ظرف Slidissime برای محصولات جدید اعلاء- Hydra Premium, Sensi Age and Jeunesse Premium- مطابق با مقررات Nature.cos برای ظرفی با‌کیفیت عالی استفاده‌شده‌است که هم محافظتی عاری از هوا و هم کاربردی بهداشتی را فراهم می‌آورند.
Slidissime دارای یک پمپ لمسی منحصر‌به‌فرد “لمسی و کشویی” است که به کرم این اجازه را می‌دهد که با یک حرکت کشویی ساده آزاد‌شود.
برای استفاده‌کنندگان، این امر تجربه بازکردن عالی ، با سردادن انگشت بر روی ظرف شبیه حرکت نوازش‌دادن را ارائه‌ می‌دهد. در‌عین‌حال، این فرایند یک دوز دقیقی از محصول را آزاد می‌کند.

iranpack sanat bastebandi 180 Jars Deliver Premium Image and Protection
به همان اندازه مهم‌است که ظرف محافظتی کاملاً عاری از هوا برای حفظ کیفیت و تاثیرگذاری محصول ارائه‌دهد. منفذ، که در انتهای پمپ “لمسی و کشویی” واقع‌شده‌است، پس از هر دوز مصرفی بسته‌می‌شود، و از هرگونه نفوذ هوا و خشک‌شدن محصول جلوگیری‌می‌کند.
در این فرمول‌بندی با هیچ هوا و انگشتی برای اطمینان از حفاظت کامل هر ماده فعالی از اکسیداسیون، اشعه ماوراء‌بنفش و دیگر آلاینده‌های خارجی‌ در کل زمان استفاده از آن تماس‌حاصل‌نمی‌شود. این امر نیاز به نگهدارنده‌ها را به‌حداقل می‌رساند.

بیشتر بخوانید . . .