گفت و گوی ویژه با آلدو پِرِتی مدیرعامل گروه یوتکو

گفت و گوی ویژه با آلدو پِرِتی
مدیرعامل گروه یوتکو

بزرگترین سازنده ماشین‌آلات چاپ فلکسو و گراور در ایتالیا

در حاشیه کنفرانس Print4All در شهر میلان ایتالیا فرصتی شد تا مهمان حامی اصلی
این کنفرانس باشیم. یوتکو اینک با ریاست آلدو پرتی برACIMGA
(انجمن سازندگان ماشین‌آلات گرافیک، تبدیل و صنایع کاغذ
ایتالیا) بطور غیرمستقیم در جایگاه رهبری تکنولوژی چاپ کشور
ایتالیا قرار گرفته است. گروه یوتکو با یاری شرکت ارمندتجارت پارس
نماینده خود در ایران حضور موفقی در ایران دارد و پرتی به تداوم این
رویداد شیرین اعتقاد دارد. با این که در تمام دو روز کنفرانس با پرتی گپ و گفت‌های پراکنده‌ای داشتیم اما در کارخانه یوتکو در مقر فرماندهی او جایی
که بیشترین انرژی مثبت و انگیزه را دارد با وی به گفت و گوی کوتاهی نشستم. او با رغبت و مسئولیت به پرسش‌های من پاسخ گفت.
رضا نورائی

ایران و خاورمیانه را چگونه می‌بینید؟

خاورمیانه و ایران نقش بسیار ‌مهمی در ‍‌رشد بازار دارند. ما تاریخچه بلند بالایی در ارتباط با ایران و نصب و راه‌اندازی بسیار مهمی‌ در زمینه ماشین‌آلات چاپ داشته‌ایم.
همچنین تاریخچه‌ی بسیار خوب رابطه ایران‌ و ایتالیا و بعد از شرایط بحرانی سیاسی. در حال حاضر آینده خوبی در رابطه‌ی ایران و ایتالیا دیده می‌شود و شرکت UTECO آماده ادامه این جریان همکاری در بخش سازمان‌دهی منطقه‌ای برای ارائه خدمات در بخش صنعت چاپ و بسته‌بندی می‌باشد.

برنامه جدیدی در رابطه با ایران دارید؟

ما واقعا اگر امیدواریم روابط بهتر و بیشتر بر ‌اساس سازمان‌دهی ‌منطقه‌ با‌ ایران‌ داشته ‌باشیم و مدیران ‌فروش ‌منطقه‌ای ‌ما بیشتر و ‌بیشتر ‌برای ‌ارتقا ‌‌این‌ روابط ‌تلاش‌خواهند کرد.

درباره برگزاری سمینار در ‌ایران؟

ما در حال ‌حاضر‌ در اقصی نقاط دنیا سمینارهایی‌ در حال برگزاری‌ داریم و در مورد ایران هم آمادگی انجام این نوع سمینارها بر اساس درخواست‌های متفاوت را داریم.

در مورد بازار هشتاد میلیون نفری ایران چه نظری دارید؟

همان طور که قبلا هم اشاره کردم این بازار از اهمیت بسیار ‌زیادی برخوردار است، مخصوصا در حال حاضرکه اقتصاد ایران به سمت اقتصادی بازتر پیش می‌رود و شرایط در بخش بازرگانی، صنعت و سرمایه‌گذاری رو به پیشرفت است و ما معتقدیم این جمعیت هشتاد میلیونی لایق زندگی بهتر و بهتر است. همان طور که شرایط خوب اقتصادی باعث رشد زندگی مردم و تبع آن نیاز بیشتر در بخش مواد غذایی بهتر و بسته‌بندی بهتر خواهد داشت و ما آمادگی لازم برای حمایت ایران در این زمینه را داریم.

ظرفیت بازار ایران را در زمینه تکنولوژی‌های روز چطور می‌بینید؟

ما درخواست و تمایل زیادی در مورد تکنولوژی‌های روز از بازار ایران دریافت می‌کنیم. ‌گفتنی است که ایران تاریخچه‌ی بسیار درخشانی در زمینه‌ی تکنولوژی‌های روز و پیشرفته در کارنامه خود دارد و این موضوع در ارتباط با مهندسین جوان ایرانی که درحال حاضر در شرکت ایرانی که با آن درحال همکاری هستیم مشهود است. هم‌چنین اشتیاق و علاقه برای بدست آوردن تکنولوژی‌های روز در این مهندسین کاملا دیده می‌شود. در همین جا من اعلام می‌کنم که شرکت UTECO آماده همکاری و آموزش این مهندسین است.

آیا برنامه‌ای برای سفر به ایران دارید؟

من چندین باربه ایران سفر کرده‌ام و در تهران اقامت داشته‌ام و در آینده هم سفرهایی خواهیم داشت.

و صحبت پایانی با شرکت‌های ایرانی

من می‌توانم بگویم که ما هم همچون ایرانی‌ها دارای فرهنگ و تاریخچه بلند نسبت به کشور‌هایی ‌چون آمریکا (که فرهنگ وتاریخچه چند صدساله دارند) هستیم و آماده حمایت و ارائه خدمات به شریکان ایرانی خود هستیم.

iranpack-sanat bastebandi 180 aldo peretti-reza nouraei

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .