جایزه طراحی برای شیشه SLIDISSIME®

شیشه نوآورانه ایرلس SLIDISSIME® از شرکت RPC Bramlage تهیه‌شده برای متخصص رایحه‌درمانی فرانسوی Yonka جایزه اخیر طراحی بسته‌بندی را برای محصولات مراقبت‌پوستی از مجله Cosmetique دریافت‌نموده‌است.
این شیشه برای کرم ضد پیری جدید Yonka در هر دو نوع روز و شب استفاده‌شده‌است.
SLIDISSIME® به مصرف‌کنندگان یک احساس لمسی جدید را ارائه‌می‌دهد در‌حالیکه فرمول موثر مراقبت‌از پوست ایرلس را فراهم‌می‌کند. فعال‌کردن پمپ touch & slide شبیه به نوازش کردن است. در‌عین‌حال این عمل موجب می‌شود که کیسه داخلی شروع به فرورفتن کند تا دوز مناسب به میزان 0.5میلی‌لیتر کرم بیرون‌بیاید تا زمانی که کیسه کاملاً فشرده‌شود. این آزادکردن بیش از 90 درصد کرم را تخلیه‌می‌کند.
به‌علاوه سیستم ایرلس از محصولات در برابر آلاینده‌های خارجی مانند هوا و اشعه‌ماوراء‌بنفش محافظت‌می‌کند، تولید‌کنندگان را قادر می‌سازد میزان مواد نگهدارنده را در فرمول‌هایشان کاهش‌دهند و اثربخشی محصول را برای یک دوره طولانی تضمین‌می‌کند. پمپ touch & slide همچنین به این معنی است که انگشتان دست با کرم در شیشه در تماس نیستند،درحالیکه دریچه پس از استفاده بسته‌شده تا اطمینان حاصل‌شود که هوا داخل بسته نمی‌شود.
مزایای دیگر عبارتند از پر‌کردن آسان از بالا در شرایط جوی، درحالیکه عملکرد پمپ touch & slide نیاز به پلمپ قوطی را رفع‌می‌کند.

iranpack sanat bastebandi 180 Design Award for Slidissime Jar

بیشتر بخوانید . . .