Sonoco نوآوری WindowCan را ارائه می‌دهد

آن چه باعث می‌شود واقعا منحصر به فرد باشند، پنجره شفافی است که اجازه می‌دهد تا مصرف‌کنندگان در نقطه فروش یک نظر رایگان به محصول بیندازند و این امکان، شانس خرید را بالا می‌برد.

راه‌حل بسته‌بندی خلاقانه WindowCan از Sonoco Europe به مشتریان یک دیدگاه شفاف از محصولات غذایی مانند مسیلی (muesli) و محصولات شیرینی می‌دهد – در عین حال مزایای ظروف سفارشی کاغذی و بسته‌بندی‌های پلاستیکی را ترکیب می‌کند.
این راه‌حل در ابتدا به عنوان یک نمونه اولیه در Interpack 2017 معرفی شد.Sonoco ، تولید‌کننده قوطی‌های استوانه‌ای پلاستیکی با استفاده از فن‌آوری IML است. آنها با برچسب‌های کاغذی تزئین شده‌اند که می‌توانند در هر دو طرف چاپ شوند و طراحی و سطح آنها یادآور قوطی های کامپوزیتی کلاسیک است.
آن چه باعث می‌شود واقعا منحصر به فرد باشند، پنجره شفافی است که اجازه می‌دهد تا مصرف‌کنندگان در نقطه فروش یک نظر رایگان به محصول بیندازند و این امکان، شانس خرید را بالا می‌برد.
WindowCan دارای طیف گسترده‌ای از کاربردها است. با درپوش بازشوی ضربه‌ای و نفوذناپذیر در برابر رطوبت، این راه‌حل بسته‌بندی جدید برای مواد غذایی خشک نظیر جو دو سر، مسیلی، شکلات و شیرینی ایده‌آل است.
با WindowCan جدید،Sonoco بسته‌بندی‌های پلاستیکی و ظروف کاغذی سفت و سخت را ترکیب می‌کند. تولیدکنندگان مواد غذایی، می‌توانند از برچسب‌هایی با چاپ‌های مختلف در هر دو طرف استفاده کنند که یک کنتراست بصری از داخل ظرف را ارائه می‌کند.
غذائی که از طریق بسته‌بندی قابل مشاهده است، اشتها را تحریک کرده و اطمینان را القا می‌کند. مصرف‌کنندگان قبل از خرید، می‌توانند از کیفیت مواد غذایی خود مطمئن شوند. اضافه کردن پنجره‌ای برای ظروف مقوایی سفت و سخت تاکنون غیرممکن و یا بسیار دشوار بوده است.
سین کایرنز، مدیر کل شرکت اروپایی محصولات مصرف‌کنندگان Sonoco توضیح می‌دهد: “ظروف کاغذی سفت و سخت، بسیار محبوب مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مواد غذایی هستند و دارای ویژگی‌های طراحی کاملا مسطح بوده و طیف گسترده‌ای از سبک‌های زندگی را پوشش می‌دهند.
WindowCan مزایای استفاده از قوطی‌های کامپوزیتی و بسته‌بندی پلاستیکی را در یک راه‌حل بسته‌بندی انفرادی ترکیب می‌کند و امکان مشاهده واضح محصول درون بسته‌بندی را فراهم می‌آورد.”

دید واضح و کاغذ را با IML احساس می‌کنید

تولید‌کنندگانSonoco ، WindowCan را با استفاده از فن‌آوریIML در تاسیسات خود در تسویکای آلمان تولید می‌کنند.
برچسب کاغذی برش‌خورده‌ای که به طور خاص برای این کاربرد طراحی شده است، در قالب قرار داده می‌شود. گرمای تولید شده در فرآیند قالب‌گیری تزریقی، آن را با مواد بسته‌بندی مخلوط می‌کند.
برچسب کاغذی همانند ظروف کاغذی سفت و سخت سنتی Sonoco، ترکیب خود را حفظ می‌کند و یک کنتراست بصری به پنجره پلاستیکی صاف ایجاد می‌کند. کنتراست بصری به عنوان کاغذ برچسب قابل چاپ دوطرفه، می‌تواند به درون بسته‌بندی ایجاد شود.

iranpack sanat bastebandi 179 CPE_Newsletter

سفارشی کردن محصولات و برندهای منحصر به فرد

پنجره در برچسب WindowCan، با لیزر بریده شده است و تقریبا هر شکل برشی امکان‌پذیر است. برای مثال، یک پنجره به شکل شیرینی‌ها و یا دکمه‌های شکلاتی پوشش داده شده با آب نبات به محصول داخل بسته‌بندی اشاره دارد.
پنجره‌های تلطیف شده می‌توانند هویت نام تجاری خود را با نشان دادن لوگو تقویت کنند. همچنین با ارائه یک دید کلی از محصول، پنجره می‌تواند جنبه‌هایی مانند شفافیت مواد تشکیل‌دهنده را انعکاس دهد.
برچسب‌های کاغذی با طراحی طبیعی، تعهد برند را به طبیعت برجسته می‌کنند.
WindowCan در فرمت‌های مختلف موجود است. مشتریان می‌توانند اندازه محصول ایده آل برای شرایط خاصی از مصرف و گروه‌های هدف را انتخاب کنند.
مانع رطوبتی تضمین می‌کند که محصولات عمر طولانی داشته باشند.
قبل از این که مصرف‌کنندگان بتوانند برای اولین بار بسته را باز کنند، یک غشاء ایمن سیل یا یک درپوش حلقه‌ای (بسته به این که محصول قابل ریختن است و یا با دست برداشته می‌شود) حفاظت بیشتری را ارائه می‌دهد.
پس از باز کردن بسته‌بندی، مصرف‌کنندگان می‌توانند ضمن ایمن بودن، آن را با یک ضربه محکم و ناگهانی باز کنند. بر خلاف روش استفاده شده برای ظروف مقوایی سفت و سخت معمولی، فن‌آوری IMC Sonoco قوطی‌هایی پایه‌دار را تولید می‌کند.
سپس مشتریانWindowCan را روی سیستم‌های موجود پر می‌کنند و درپوش را روی دستگاه‌های سیل قوطی معمولی قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید . . .