iranpack sanat bastebandi 179 DGPvGwBW0AA1PS7

اسلیو قهوه، با قابلیت استفاده مجدد

در حالی کهGupta-Fonner اذعان می‌کند که تطبیق‌پذیری گسترده لیوان‌هایی با قابلیت استفاده مجدد قهوه ایده‌آل است، دیده می‌شود که بسیاری از مصرف‌کنندگان یک فنجان را با تردید حمل می‌کنند. Freedom Sleeve دارای توانایی واقعی برای ایجاد تغییر سیستماتیک با تغییر رفتار مصرف‌کننده است و این امکان را فراهم می‌کند تا مصرف‌کنندگان بدون ناراحتی احساس کنند که آنها بخشی از راه‌حل هستند.

 

Sustainable Brands از اختراع جدید شرکت Discovery by Freedom گزارش داد که یک جایگزین بدون زباله‌ (zero-waste) را برای اسلیو قهوه سنتی جهت حفظ میلیون‌ها اسلیو که هر روز به طرز نادرستی دفع می‌شوند، ایجاد کرده است.
Discovery by Freedom اسلیو آزاد (Freedom Sleeve) را توسعه داده است که یک اسلیو قهوه قابل استفاده مجدد و صد در صد قابل تنظیم ساخته شده از مواد بیولوژیکی است.
بنیان‌گذار Anukampa Freedom Gupta-Fonner می‌گوید: “ما تلاش می‌کنیم این ایده که بدون زباله، جالب و سرگرم‌کننده و امکان‌پذیر است و آن طورکه فکر می‌کنید ناخوشایند نیست را به جلو ببریم.”
در حالی کهGupta-Fonner اذعان می‌کند که تطبیق‌پذیری گسترده لیوان‌هایی با قابلیت استفاده مجدد قهوه ایده‌آل است، دیده می‌شود که بسیاری از مصرف‌کنندگان یک فنجان را با تردید حمل می‌کنند. Freedom Sleeve دارای توانایی واقعی برای ایجاد تغییر سیستماتیک با تغییر رفتار مصرف‌کننده است و این امکان را فراهم می‌کند تا مصرف‌کنندگان بدون ناراحتی احساس کنند که آنها بخشی از راه‌حل هستند.
به گفته Gupta-Fonner: “بازار ما مخصوص کسانی است که عاشق قهوه هستند، اما هنوز آمادگی حمل یک فنجان قهوه را ندارند. این اشخاص هدف ما برای اسلیو هستند و به آنها پیشنهاد می‌کنیم که این راه‌حل مانند موبایل فراموش نشدنی است و می‌تواند همیشه همراه آنها باشد. هدف این است که این نوع مشتریان را به سطح بعدی که همراه داشتن فنجان قهوه است هدایت کنیم.”

iranpack sanat bastebandi 179 DAb1PkhXgAA6qkh
اسلیو برای یک سال قابلیت استفاده دارد و دارای یک کیف کیسه‌ای با قابلیت حمل آسان است. همچنین متناسب با هر اندازه فنجان است و بنابراین مصرف‌کنندگان مجبور نیستند که به تهیه مجدد آن برای اسلیوهای مقوایی استاندارد فکر کنند.
صنعت اسلیو مقوایی یک صنعت پانصد میلیون دلاری در ایالات متحده و همچنان در حال رشد است. زمان توسعهFreedom Sleeve ، کمپانیDesign by Freedom به بررسی میزان هزینه اسلیوهای سنتی برندهای خرده‌فروشی قهوه پرداخت و دریافت که برندها برای اسلیوهای مقوایی به طور میانگین، حدود بیست و پنج دلار در سال به ازای هر مشتری هزینه می‌کنند. هزینه Freedom Sleeve در این رابطه قابل مقایسه است و یک گزینه مناسب برای شرکت‌های متمرکز بر پایداری است که به دنبال روش‌های جدید برای کاهش اثرات زیست محیطی هستند.

بیشتر بخوانید . . .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *