بهترین شیوه موجود برای بسته‌بندی تجارت الکترونیک چیست؟

” واضح است که تغییر در راه است و همان طور که می‌دانیم در آینده خرده‌فردشی به همین صورت نخواهد بود. این تغییر بسته‌بندی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، زیرا توزیع تجارت الکترونیک نیازمند روش‌های مختلف برای بسته‌بندی از نظر تعداد نقاط ارتباطی، تعامل با برند و عملکرد بسته‌بندی است.

فروش تجارت الکترونیک در حال رشد است. چگونه می‌توانید بسته‌بندی خود را بهینه کنید؟

آیا دپارتمان‌های تست بسته‌بندی استاندارد حمل و نقل، از نقل و انتقالات الکترونیکی خود استفاده می‌کنند؟ آیا اکثر شرکت‌ها، رشد کسب و کار تجارت الکترونیک خود را با ساختار و شالوده کسب و کار خود یکپارچه می‌کنند؟ در اینجا پاسخ‌هایی چند ارائه شده است:
شرکت بسته‌بندی Digest، در هجدهم ماه ژوئیه 2017، از شرکت‌کنندگان در وبینار ما با عنوان ” بسته‌بندی تجارت الکترونیک: راهنمای گام به گام برای داشتن یک شروع درست “، این دو سوال را پرسید تا به درکی از این موضوع برسند که صنعت در این نقطه است.
در مورد سوال اول و با توجه به آزمون‌های بسته‌بندی حمل و نقل، مشخصا هیچ برنده‌ای وجود نداشت. با یک اغماض اندک (کمتر از یک درصد)، 30.5 درصد از نظرسنجی‌ها حاکی از این است که آنها در حال حاضر بسته‌بندی حمل و نقل خود را آزمایش نمی‌کنند. نرخ خسارت آنها باعث تعجب من است.
تقریبا سی درصد از پاسخ‌دهندگان، آزمون ISTA 3a مربوط به انجمن بین‌المللی ایمنی حمل و نقل (Intl. Safe Transit Assn.) را انتخاب کردند و تقریبا بیست و سه درصد از آنها استاندارد ISTA 6 را که یک پروتکل مورد استفاده Amazon است را استفاده نمودند. کمی بیشتر از هفده درصد نیز از سایر آزمون‌ها استفاده کردند. این سوال توسط صد وبیست وهشت نفر پاسخ داده شد.

iranpack sanat bastebandi 178 ecommers2 iranpack sanat bastebandi 178 ecommers1

در مورد سوال دوم در زمینه ادغام کسب و کار، اکثر پاسخ‌دهندگان (65.2 درصد) تقریبا یا به طور کامل تجارت الکترونیک را در تجارت اصلی خود ادغام می‌کنند. آیا شما از این آمار بسیار بالا تعجب می‌کنید؟
کمتر از نصف (46.1 درصد) پاسخ‌دهندگان، برخی از توابع تجارت الکترونیک و عملیات توزیع خرده‌فروشی سنتی را ادغام می‌کنند.
تقریبا یک پنجم (19.1 درصد) به طور کامل با تجارت الکترونیک یکپارچه شده‌اند. فقط کمتر از پانزده درصد از پاسخ‌دهندگان به ما می‌گویند که تجارت الکترونیک چیزی کاملا جداگانه است. یک پنجم نیز پاسخی ندارند و در مجموع صد و پانزده نفر پاسخگوی این سوال بودند.

iranpack sanat bastebandi 178 cpg_online_trends_brown_pper_box_marketing_toronto-1236x824

4 گام برای بسته‌بندی تجارت الکترونیک کارآمد

لورا فلانیگان، میزبان وبینار و مدیر ارتباطات مشتری More from Less در ایالات متحده آمریکا، اطلاعات و مشاوره‌های زیادی را به اشتراک گذاشت. او به طور خلاصه به موارد زیر اشاره کرد:
” واضح است که تغییر در راه است و همان طور که می‌دانیم در آینده خرده‌فردشی به همین صورت نخواهد بود. این تغییر بسته‌بندی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، زیرا توزیع تجارت الکترونیک نیازمند روش‌های مختلف برای بسته‌بندی از نظر تعداد نقاط ارتباطی، تعامل با برند و عملکرد بسته‌بندی است.
اکنون زمان شروع یک استراتژی برای آینده است. اگر این سفر را برنامه‌ریزی کرده و در هر زمان یک گام را انجام دهید، می‌توانید به طریقی قابل دستیابی، کارامد و استراتژیک آن را به ثمر برسانید. ”
گام‌هایی که او برای انجام کارآمد این مساله پیشنهاد می‌دهد شامل موارد زیر است:
1- موجودی فعلی و واقعی خود را از لحاظ چگونگی حرکت و ورود و خروج محصول در زنجیره تامین، انبار و برگشت آن بررسی نمایید.
2- اطمینان حاصل کنید که میدانید چگونه عملکرد خود را اندازه گیری کنید و بفهمید که آیا از نظر تجارت الکترونیک، کسب و کار شما در حال رشد است یا خیر.
3- سپس، برنامه‌ای را با نقاط عطف محدود، رده به رده با توجه به آنچه که امسال و در آینده سعی در رسیدن به آن دارید طرح ریزی کنید.
4- بعد از آن، با معیارهای مشخص و قابل اندازه‌گیری برنامه ریزی کنید و این برنامه را اجرا، اجرا، اجرا کنید. هدف به حداقل رساندن تغییرات برای طراحی مجدد است که در این صورت پول خود را صرفه‌جویی خواهید کرد، حتی اگر تصمیم بگیرید که برای حل مسائل خاصی منتظر بمانید.
فلانیگان به عنوان نتیجه‌گیری اذعان داشت: “هیچ گوی نقره‌ای وجود ندارد که به شما نشان دهد چگونه و چه زمانی به سمت یک تجارت الکترونیک حرکت کنید و یا اینکه اصولا مشخص نیست چند مسیر حرکت وجود دارد.
ممکن است تصمیم بگیرید برخی مسائل موجود را که نمی‌توانید، حل نکنید یا انتخاب نکنید و یا بسته‌بندی تجارت الکترونیک بهینه‌ای را مدنظر نداشته باشید. هدف این تلاش‌ها این است که این مسائل را درک کنید تا تصمیمات آگاهانه‌ای در مورد چگونگی تاثیر آنها بر روی کسب و کارتان اتخاذ کنید.”

iranpack sanat bastebandi 178 E Com Shipments Infltable Packaging

بیشتر بخوانید . . .