پرکن مواد شوینده Sacmi

Sacmi ALF یک مونو بلوک (monobloc) نوآورانه است که ترکیبی از پرکردن، دوزینگ مایع نیتروژن و سرپوش‌گذاری (capping) در یک سیستم است.

Sacmi ALF یک مونو بلوک (monobloc) نوآورانه است که ترکیبی از پرکردن، دوزینگ مایع نیتروژن و سرپوش‌گذاری (capping) در یک سیستم است. این کاربرد به یک گرداننده کلیدی در مکزیک برای رسیدن به حداکثر بهره‌وری و انعطاف‌پذیری در استفاده عرضه شده است. Sacmi monobloc به صورت دویست و بیست و شش میلیمتری مرکز به مرکز (center-to-center) به چهل دریچه پرکردن مجهز است که در حالت بدون تماس عمل می‌کنند.
پنج سرپوش و گیره‌های مخصوص گردن، امکان کنترل آسان فرمت‌های دو تا نه لیتری را فراهم می‌آورند که به طور کلی بسته به فرمت، از دو هزار و هفتصد تا هفت هزار و دویست بطری در هر ساعت تولید می‌کنند.
Sacmi ALF monobloc مناسب برای انواع مواد شوینده مایع- مایعات شستشو، نرم‌کننده‌ها، مواد شوینده چند منظوره- است که مستقل از چسبناکی (viscosity) عمل می‌کند و می‌تواند بسیار متفاوت باشد؛ ALF همچنین خوردگی زیاد (corrosiveness) ناشی از فرموله‌ای خاص را تحمل می‌کند. تمام قطعاتی که در تماس مستقیم با محصول هستند از فولاد ضد زنگ AISI 316L ساخته شده‌اند.
علاوه بر سیستم مبتنی بر وزن با بارگذاری هوشمند سلول‌ها ( که دقت را به حداکثر می‌رسانند و کنترل مستمر و دقیق وزن ظرف را تضمین می‌کنند )، طراحی Sacmi ALF ریسک چکه‌کردن بعد از پرکردن را (که همیشه از طریق دریچه‌های بدون تماس انجام می‌شود) از بین می‌برد

sacmi

بیشتر بخوانید . . .