پرکن بسته‌هایی با اندازه مجاز (portion-sized packs)

Ecolean راجع به EL2+ که یک دستگاه پرکننده ارتقا یافته برای بسته‌بندی‌هایی در برودت بالا با اندازه مجاز توزیع شده است اطلاع داد که می‌تواند تا دوازده هزار بسته را در یک ساعت تولید کند.
دستگاه EL2+ دارای پنج پرکننده و یک سیستم س

Ecolean راجع به EL2+ که یک دستگاه پرکننده ارتقا یافته برای بسته‌بندی‌هایی در برودت بالا با اندازه مجاز توزیع شده است اطلاع داد که می‌تواند تا دوازده هزار بسته را در یک ساعت تولید کند. C6BA3C4A-5056-B740-17D98CFF48F5AD71-image
دستگاه EL2+ دارای پنج پرکننده و یک سیستم سروو کاملا جدید طراحی شده است که به جای سیلندرهای پنوماتیک (pneumatic cylinders) از موتورها استفاده می‌کند به طوری که با ظرفیت دو برابر، زمان چرخه تقریبا به اندازه چهل درصد (از 2.4 ثانیه تا 1.5 ثانیه) کاهش می‌یابد.
تزریق نیز با یک سیستم مکمل مکانیکی (mechanical cam system) و موتورهای سروو که باز شدن بسته‌بندی و همچنین گیره‌های بسته‌بندی را کنترل می‌کند ،همگی با تنها یک حرکت مکمل، بهبود می‌یابد. این قابلیت باعث افزایش قابلیت اطمینان، دوام و نیاز کمتری به تعمیر و نگهداری ماشین می‌شود.
علاوه بر این، EL2+ ایمنی و کیفیت محصول را با یک سیستم تمیزکننده اتوماتیک منطقه پرکننده افزایش می‌دهد که در ابتدای هر دوره تولید همان سطح بهداشت را تضمین می‌کند.
سیستم بخار را می‌توان به سیستم خوشه‌ای دریچه ساخته شده با دریچه های غشایی ضدعفونی شده (aseptic membrane valves) اضافه کرد که باعث استریلیزاسیون تمام سیستم پرکننده قبل از هر تولید می‌شود.
گزینه‌های دیگر EL2+ شامل یک اپلیکاتور پوشالی (straw applicator) برای انواع مختلف پوشال جهت مصرف آسان در هنگام جابجایی است.

بیشتر بخوانید . . .