ظروف تنقلات با فیلم‌های سرپوش(Lead) قابل بسته شدن مجدد

بسته Handy Candy یک گزینه جدید برای بسته‌بندی انعطاف‌پذیر تنقلات سالم است. از محصولات بسته‌بندی ویژه تهیه شده توسط Parkside (Normanton ، انگلستان) می‌توان به ظروف سرپوشیده‌ای اشاره کرد که قابل استفاده برای نگهداری گوجه فرنگی، بلوبری و سایر میوه‌ها است. این بسته‌بندی در حال توسعه برای بازار تنقلات می‌باشد و اولین بسته انعطاف‌پذیر از این نوع در ایالات متحده است و نشان‌دهنده ورود Parkside به بازارهای آمریکایی می‌باشد.
طبق گزارش گروه تحقیقاتی Packaged Facts، انتظار می‌رود بازار تنقلات سالم در ایالات متحده به 25.4 میلیارد دلار در سال 2020 برسد.
پت فورد، مدیر توسعه کسب و کار جدید Parkside می‌گوید: ” Veg-Freshکه از مشتریان ما می‌باشد، قصد داشت که از طریق ظروف تازه برای میوه‌های میان وعده و تخصص ما در بسته‌بندی حرفه ای، از مزایای محبوبیت و تقاضای رو به رشد غذاهای راحتی بهره‌مند شود. Veg-Fresh، در ابتدا بازنویسی برچسب‌ها و سایر سیستم‌های بازرسی را مورد بررسی قرار داد، اما با توجه به اندازه سرپوش ظروف، اندازه ظرف و شکل دایره‌ای آن این کار بسیار دشوار بود. محصول ما شبیه ظروف ماست است و مانند آن قابل بازکردن می‌باشد و همه جعبه‌هایش علامت‌دار است. این محصول با فیلم سرپوش قابل بسته‌شدن مجدد، یک تحول در استانداردهای موجود محسوب می‌شود. Parkside فیلم سرپوش لمینیتی PET قابل بسته‌شدن چاپی با تکنولوژی لیزری منحصر به فردی را توسعه داد که می‌تواند صرفا با قابلیت لیزر چند جهته این شرکت ایجاد شود.

iranpack sanat bastebandi 177 handy candy
فیلم سرپوش بازشو با پوشش ضد آب، شامل یک چسب انحصاری حساس به فشار است که به طور خاص توسط Parkside توسعه یافته است.
فورد توضیح می‌دهد: ” بخش راحتی، بسیار رقابتی است و ما محصولات خلاقانه‌ای داریم که در رقابت با فرمت‌های بسته‌بندی موجود می‌باشند و برای ماندن ما در این بازار و تبدیل شدن به یکی از بزرگترین‌ها در این رده، به ما کمک می‌کنند. فیلم سرپوش قابل بسته شدن Parkside، به مدت دو سال در حال ساخت و توسعه بوده است. در حال حاضر، روابط بسیاری با برندهای اصلی و خرده‌فروشان محصولات راحتی داشته‌ایم و از ارتباط نزدیک با مشتریان خود بهره می‌بریم تا فرصت‌ها را توسعه دهیم و اطمینان حاصل کنیم که محصولات ارائه شده ما می‌تواند پاسخگوی نیازهای این بازار سریع باشد.”
بسته‌بندی Handy Candy در ایالات متحده از طریق آژانس شریک بسته‌بندی Platinum (Paramount، کالیفرنیا) توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید . . .