بسته چای میوه‌ای شکل، برنده جایزه

طراحی بسته طیف چای میوه‌ای T2 Mini جایگاه نخست را در رده نسخه- محدود (Limited-Edition) در میان برندگان Dieline بدست آورد

Mini جایگاه نخست را در رده نسخه- محدود (Limited-Edition) در میان برندگان Dieline بدست آورد. طراحی بسته‌بندی Metsä Board برای طیف چای میوه‌ای T2 Mini برنده نخست در رده نسخه- محدود جوایز Dieline در سال 2017 بود. این طرح برای شرکت چای استرالیایی T2 قبلا جایزه طراحی IF امسال در رده بسته‌بندی نوشیدنی‌ها و جایزه افتخاری در بیست و هشتمین رقابت چاپ هنگ کنگ در سال 2016 در رده بسته‌بندی کاغذی را بدست آورده بود.
تیم طراح Metsä Board که در شانگ‌های مستقر است از نزدیک با T2 برای ایجاد بسته‌بندی به عنوان بخشی از کمپین کریسمس 2016 T2 ، بزرگ‌ترین بازار خارجی (Grand Most Exotic Bazaar)، همکاری کرده است. جعبه‌های میوه‌ای شکل، عطر و طعم چای ذخیره شده را که شامل پودر موز، هندوانه، سیب ترکی و هلو است منعکس می‌کنند. طراحی بر روی قسمت پشتی فیبر کاغذی تازه MetsäBoard Pro FBB Bright 250 gsm چاپ شده است. طرف بدون پوشش به طور عمدی انتخاب شده است تا احساسی طبیعی از میوه را بازتاب دهد و بافتی نرم‌تر را به جعبه‌ها در حالی که هنوز گرافیک زنده را تولید می‌کند، ارائه دهد. ساختار سفت و با دوام MetsäBoard Pro FBB Bright ، تیم طراحی را قادر به ساخت یک ساختار بسته‌بندی بدون چسب، از طریق چین‌دار کردن و تازدن هوشمندانه مواد کرد. بسته‌بندی نیز به خوبی در هنگام حمل و نقل و در قفسه نگهداری می‌شود.
موارد ارائه شده در رقابت Dieline مبتنی بر ایالات متحده، بر اساس چهار عنصر کلیدی قضاوت می‌شوند: خلاقیت، بازاریابی، نوآوری و اجرا. کریل دروت، مدیر طراحی و نوآوری Metsä Board، از مهارت طراحان Metsä Board و کیفیت محصول ارائه شده ابراز خرسندی کرد. ” از این که جایگاه نخست در رده نسخه- محدود شده را بدست آوردیم، هیجان‌زده هستیم. تیم شانگ‌های به سختی با T2 کار کرد تا طراحی زیبا، نوآورانه، عملی و با دوام داشته باشد‌و بسیار رضایت بخش است که سخت‌کوشی هر کسی به این ترتیب پاداش داده شده است. ”

242434

بیشتر بخوانید . . .