Crown: سرپوش نوشیدنی که براحتی باز می‌شود

یک اهرم داخلی ساخته شده اجازه می دهد تا مصرف‌کنندگان، بطری آشامیدنی را در یک دست نگه دارند، انگشت خود را زیر اهرم قرار دهند و با فشار روی اهرم به سمت بالا، سرپوش را جدا کنند.

یک اهرم داخلی ساخته شده اجازه می دهد تا مصرف‌کنندگان، بطری آشامیدنی را در یک دست نگه دارند، انگشت خود را زیر اهرم قرار دهند و با فشار روی اهرم به سمت بالا، سرپوش را جدا کنند.
سرپوش بسته‌بندی نوشیدنی مکزیکی (Crown Beverage Packaging Mexico)، یک واحد کسب و کار شرکت Crown Holdings است که برای کمک به تولیدکنندگان آبجو، تجربه بازکردن بسته‌بندی منحصر به فردی برای مصرف‌کنندگان راه‌اندازی کرد.
این فن‌آوری، پیشرفت مدرن سرپوش بطری را ارائه می‌دهد که صد و بیست و پنج سال پیش توسط ویلیام پینتر، بنیانگذار شرکت Crown، برای بهبود بسته‌بندی نوشابه‌های گازدار و آبجو، اختراع شد.
ماهیت بازکردن آسان طراحی جدید ناشی از اضافه کردن یک اهرم کوچک متصل ساخته شده است.
برای حذف سرپوش از بطری، مصرف‌کنندگان به سادگی بطری را در یک دست نگه می‌دارند، انگشت خود را زیر اهرم قرار داده و به سمت بالا فشار می‌دهند.
نیاز به هیچ ابزار جداگانه‌ای برای باز کردن نیست و نیروی گشتاور بسیار کمتری در مقایسه با حذف سرپوش‌های دیگر وجود دارد. علاوه بر این، سرپوش جدید ضد جعل (tamper-proof) است و می‌تواند به مبارزه با جعل برندها کمک کند.
خوان کارلوس گومز، مدیر فروش در سرپوش بسته‌بندی نوشیدنی مکزیکی می‌گوید: ” از زمان تاسیس آن، Crown متعهد شده است تا نوآوری‌هایی که به نیازها و ارزش‌های در حال رشد مصرف‌کنندگان پاسخ می‌دهد را مد نظر داشته باشد و چگونگی استفاده آنها و تعامل با محصول را ارتقا دهد. ”
Crown با قابلیت جدید بازکردن آسان، نمونه کاملی در این حیطه فعالیت است. این قابلیت یک سطح جدید از راحتی – یک ویژگی کلیدی برای همه مصرف‌کنندگان – و ارتقاء تجربه برند را با تشویق بیشتر برای انتخاب و تعامل با بسته‌بندی را ارائه می‌دهد.”
برای افزودن تمایز بیشتر در قفسه، برندها می‌توانند تمام سرپوش، از جمله مکانیسم اهرم را تزئین نمایند. سرپوش جدید با استفاده از همان سیستم اهرم و طراحی پیچشی استاندارد می‌تواند محکم روی بطری بسته شود و تولیدکنندگان آبجو به سرعت و به راحتی می‌توانند خود را با این فن‌آوری تطبیق دهند

 

7cf2bbd0c0b7dccef7a10006d1963323--design-package-d-design Crown-Mexico_Easy-Open-Crown-001

بیشتر بخوانید . . .