برزیلی‌ها طرفدار بستنی‌هایی با قاشق داخل درپوش بسته‌بندی شده‌اند

امروزه کار گردانندگان بزرگ در رقابت صنایع غذایی، بسیار روان و راحت است. در دسامبر 2016 شرکت Verstraete IML (Maldegem، بلژیک) در رابطه با بستنی برزیلی نستله، با ارائه مجموعه‌ای از صد و چهل میلی‌لیتر بسته‌های تکی با یک پوشش IML قابل شستشو به همراه یک قاشق منحصر به فرد داخل درب بسته، به مشتریانش کمک کرد. از آن به بعد، مصرف‌کنندگان برزیلی قادر شده‌اند تا هر زمان و در هر مکانی بستنی خود را میل کنند زیرا قاشق بستنی همیشه در دسترشان است.
شرکت Plasticos Regina که تولیدکننده بسته‌بندی پلاستیکی است، به همراه شرکت تولیدکننده بستنی Froneri و شرکت Verstraete IML که تولیدکننده برچسب IML است، برای توسعه و تولید درب بسته جدید IML که یک طرح ابتکاری برای مصرف‌کنندگان می‌باشد با یکدیگر همکاری کرده‌اند.
از دسامبر 2016، Froneri از درب انعطاف‌پذیر IML برای بستنی در برزیل استفاده کرده است. هنریک بچارا، توسعه‌دهنده بسته‌بندی در نستله برزیل گفت: ” ما از مزایای IML برای برخی موارد آگاهی داریم، زیرا از آن برای سایر راه‌حل‌های بسته‌بندی استفاده می‌کنیم. IML نگاه و احساس مشتریان را به خود جلب می‌کند. از لحاظ فنی نیز وجود یک قاشق داخل درب IML مزیت رقابتی قابل توجهی ایجاد کرده است. مصرف‌کنندگان می‌توانند بستنی خود را هر زمان که بخواهند میل کنند، زیرا همیشه یک قاشق در دسترس دارند. این طراحی منحصر به فرد قاشق داخل درب بسته‌بندی، به ما امکان خودنمایی در رقابت را می‌دهد.”

iranpack sanat bastebandi 177 DFBsujmXoAA08eC
قاشق در هنگام پرکردن، جمع‌کردن و حمل بسته‌های بستنی سر جای خود باقی می‌ماند. مزایای دیگر عبارتند از حذف فرایند دو مرحله‌ای معمول: لازم نیست برچسب به عنوان یک عامل ثانویه چسبانده شود زیرا تزریق برچسب روی درب بسته صورت می‌گیرد به نحوی که برچسب تبدیل به بخش جدایی ناپذیر درب می‌شود. همچنین طبق ادعاهای Verstraete، کیفیت چاپ IML باعث افزایش تقاضای محصول می‌شود که به نوبه خود تصویر برند را در میان مصرف‌کنندگان افزایش می‌دهد.
جیمز اسکار پرز فیلوو، مدیر توسعه منطقه‌ای کسب و کار در آمریکای لاتین در Verstraete، گفت: ” IML قابل شستشو، چندین مزیت مهم را ارائه می‌دهد. یکی این که در رابطه با حمل و نگهداری محصولات یخ‌زده کاملا ایمن است و مصرف‌کنندگان بدون از بین بردن بسته‌بندی، برای استفاده از بسته‌بندی جهت ذخیره سایر محصولات یا حذف کوپن تخفیف یا جایزه به راحتی می‌توانند برچسب را از بسته‌بندی جدا کنند. هنگامی که بسته‌بندی با IML دو طرفه ترکیب شود، مالک برند حتی می‌تواند اطلاعات محصول یا دستورالعمل‌های مفید را در پشت برچسب چاپ کند. ”
ایده قاشق جدید روی درب با برچسب قابل شستشوی IML، بدون چالش نبود. به گفته برونو ددو مریسی، کارشناس مدیریت صنعتی Plasticos Regina: “بزرگ‌ترین چالش در این پروژه این بود که قاشق را داخل درب قرار دهیم. Verstraete برای ما تعدادی برچسب تست ارسال کرد. ما به یکدیگر بازخورد می‌دادیم تا بتوانیم به بهترین عملکرد، طراحی بهینه و قالب‌های پیش ساخته در این رابطه دست پیدا کنیم.
ددو مریسی افزود: ” نستله از این نتیجه بسیار راضی است. خارج کردن قاشق از داخل درب بسیار آسان است و این سیستم بسیار امن و بهداشتی می‌باشد. علاوه بر این قاشق دارای اندازه مناسب، سبک وزن، محکم و در هنگام پرکردن و جمع‌کردن بسته‌های ما، به صورت امنی در جای خود قرار دارد. ”
بسته کوچک جدید بستنی به تازگی برنده جایزه معتبر طلا در رقابت DuPont را برای نوآوری بسته‌بندی بدست آورده است. هیئت منصفه ژوری، اظهار داشت: ” این محصول یک راه‌حل بسته‌بندی برای راحتی مصرف‌کننده است. این ظروف هوشمند مجموعه‌ای از فن‌آوری‌هایی از جمله قالب‌گیری تزریقی دیواره نازک (thin-wall) را شامل می‌شود که زمان‌های چرخه سریع و برچسب‌گذاری داخل قالب (in-mold) را برای تزئین ارائه می‌دهند. با توجه به تعهدی قوی برای مسئولیت‌پذیری در بسته بندی، Froneri بیست و شش درصد از کل وزن درب را به جای اضافه‌کردن یک لایه فیلم دیگر یا استفاده از سایر مواد اضافی، به اضافه کردن یک قاشق اختصاص داده است. ظرف بستنی نشان‌دهنده افزایش بهره‌وری تولید، مسئولیت‌پذیری و تعهد و استفاده هوشمندانه مواد به لطف قاشق داخل درب IML است. “

بیشتر بخوانید . . .