استقبال از فویل‌های طلایی و نقره‌ای API

iranpack sanat bastebandi 177 Livingston 02

فویل سرد TA محصول برند بسیار تخصصی API ، منجر به افزایش چشمگیر کیفیت و سرعت تولید در یک شرکت چاپ برچسب پیشرو شده است. گروه چاپ Olympus پس از یک جستجوی طولانی در رابطه با تولیدکننده و نوع فویل ایده‌آل، فویل API را انتخاب کردند و بسیار تحت‌تاثیر نتایج بدست آمده قرار گرفتند.
استیو مکین، مدیر بهبود کسب و کار در گروه Olympus ، توضیح می‌دهد: ” فویل TA محصول API ، ما را قادر به افزایش خروجی بیش از پنجاه درصد کرده که این نتیجه فوق العاده است و نه تنها به کارآیی ما کمک کرده، بلکه کیفیت محصول نهایی ما را نیز به طور قابل توجهی بهبود داده است.”
فویل سرد TA، که به لایه‌های PP و PE طلا و نقره بر روی خط تبدیل دیجیتال Olympus اعمال می‌شود، قادر است تا سرعت کاربرد را از 8-10 متر در دقیقه به 25-30 متر در دقیقه برساند.
فیل کلارکسون، مدیر حساب در API، که از نزدیک با استیو برای مشخص کردن فویل ایده‌آل موردنیاز Olympus کار کرده است خاطرنشان کرد: ” هنگامی که ما با استیو درباره سرعت ماشین با بکارگیری فویل سرد صحبت کردیم، مطمئن بودیم که با حمایت فنی که پیشنهاد می‌کنیم می‌توانیم به او در دستیابی به نتایج بسیار عالی کمک کنیم. خوشبختانه ما توانستیم هم سرعت و هم کیفیت بالاتری را ارائه دهیم.”
گروه چاپ Olympus متخصص در برچسب‌های خود چسبنده (self-adhesive) و چاپ دیجیتال با فرمت‌های بزرگ است که برای انواع مختلفی از بازارها تولید می‌شود و در مرکز خود در غرب یورکشر، فویل سرد TA مربوط به API را با استفاده از خط اتمام ABG Digicon 3 و فویل سرد سریکول اعمال می‌کند.
استیو می‌گوید: ” علاوه بر فویل فوق‌العاده‌ای که ارائه دادیم،API ها در طول پروژه بسیار حامی و فعال بودند.” او خاطرنشان کرد: ” ما در حال همکاری با API روی یک پروژه مشابه جهت توسعه یک سایه سفارشی برای یک برند مراقبت شخصی پیشگام هستیم.”

بیشتر بخوانید . . .