هدف‌گیری جعبه‌سازان آمریکایی روی بازار جعبه‌های مقوایی لوکس

وست چستر، اوهایو، ایالات متحده آمریکا؛ ژوئن 2017 : Color-Logicکه در زمینه ارتباطات رنگی و جلوه‌های تزئینی، پیشگام است، پوشش کست قابل بازیافت پلاتینی ( Platinum Recycled Cast Coat ) که یک کارتن لوکس ارائه شده توسط Midland Paper است را برای استفاده در فرآیند Color-Logic تائید کرده است. مارک گیوز، مدیر فروش و بازاریابی Color-Logic در مورد صدور گواهینامه گفت:” محصول جدیدMidland برای کاربردهای کارتن همراه با بهترین جوهر نقره‌ای و نرم افزار” تحولی در کاربردهای بسته‌بندی لوکس می‌باشد.
نمونه‌هایی که برای صدور گواهینامه — تهیه شده توسط مشتری Midland — ارائه شده است، هموارترین سطحی پوشش‌دهی را که تا به حال دیده شده و شبیه سطح شیشه است ، دارا می‌باشند.
همچنین مایک جاکوبسون، معاون فروش و معاون ارشد Midland Paper، اظهار داشت: ” ما می‌دانستیم که پوشش کست قابل بازیافت پلاتینی ما کیفیت چاپ استثنایی را ارائه می‌دهد. پس از آزمایش با نرم افزار Color-Logic و بهترین جوهر نقره‌ای، اکنون می‌دانیم که مشتریان ما می‌توانند با صرف هزینه تولید اقتصادی، از جلوه ظاهری محصول لذت ببرند. کشف این که چه کاری می‌توان با پنج رنگ جوهر انجام داد و این واقعیت که تمام جلوه‌های تزئینی می‌توانند در مرحله طراحی بدون نیاز به هیچ کار دیگری اجرا شوند، بازارهایی جدیدی را برای محصول جدید و قابل بازیافت ما باز می‌کنند.”
Midland Paper ازدفترمرکزی شرکتش Illinois در Wheeling، به بازار غرب میانه (Midwest) سرویس می‌دهد. با دستاورد اخیرش، Shaughnessy Paper ، در حال حاضر دارای بیست مرکز توزیع در سراسر غرب میانه و دفاتر فروش ساحل به ساحل (coast to coast) است. از سال 1983، فروش سالانه Midland Paper از چهارده میلیون دلار به بیش از یک میلیارد دلار رسیده است. این شرکت یکی از پنجاه شرکت برتر در شیکاگو است و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های توزیع بسته‌بندی و کاغذ در آمریکا می‌باشد.
Color-Logic ™، سیستم‌های ارتباطی رنگی و مجموعه ابزارهای نرم‌افزاری را برای انواع کاربردهای چاپ ویژه طراحی می‌کند و صاحبان برندها، مدیران محصول، شرکت‌ها و آژانس های تبلیغاتی خود را قادر می‌سازد تا با یک فرآیند تولید چاپ ساده که نتایج قابل توجهی را به بار می‌آورد، خود و مشتریانشان را متمایز کنند.
جلوه‌های تزئینی Color-Logic از جریان‌های کاری موجود در چاپگرها و طراحان استفاده می‌کنند و نتایج پویایی را بدون استفاده از تجهیزاتی خاص تولید می‌نمایند. Color-Logic از چاپ ارزشمند حمایت کرده و برای پیشرفت رسانه‌های چاپی خود با طراحان و چاپگرها همکاری می‌نماید.

بیشتر بخوانید . . .