زنان در سفر

من هیچ معنایی در مورد کیفیت خود محصول نیافتم. من فقط به‌دنبال عملی‌بودن محصول و بسته‌بندی مربوطه در ارتباط با زنان در سفر بودم. Redken Heatcure، یک طبقه‌بندی کاملاً جدید در بسته‌بندی را نشان‌داد، که توانایی‌ گرم‌کردن راحت و ایمن محصولات به‌‌دور از وسایل گرمایشی معمولی را دارد. این بسته‌بندی جدید ترکیبی از یک هیتر فعال‌شونده با هوا چسبیده به کیسه‌های ماسک مو است که حرارت مناسب در زمان استفاده از محصول را ایجاد‌می‌نماید.

نوشته آنتون استیمن/ پژوهشگر بسته بندی

در مقاله‌ای در مورد بسته‌بندی مواد‌غذایی نوشته‌شده توسط Lisa McTigue Pierce, Gil Horsky, رئیس شرکت بین‌المللی نوآوری جهانی Mondelēz، استدلال می‌کند که :” زمان به‌طورفزاینده منبعی با‌ارزش است و شیوه زندگی چند وظیفه‌ای ما را به سمت نیاز به راه‌حل‌های کوتاه سوق می‌دهد همانطور که مصرف‌کنندگان انتظار دارند سبک زندگیشان را ساده کنند. سرعت گیج‌کننده زندگی مدرن تحول خوراک‌های سرپایی و سایر محصولات سفری را تحریک می‌کند. در واقع  با توجه به گفته Mintel، تعداد مواد‌غذایی و نوشیدنی جهانی با ادعاهای قابل استفاده در سفر ایجاد‌شد و 54 درصد در سال گذشته افزایش‌یافت. این کاملاً درست‌است، اما امروز من نمی‌خواهم در مورد اسنک‌های سفری که بسیار فراوان هستند (سالم یا ناسالم) بحث‌کنم. به‌هر‌حال این بخش بسیار مهم است و توسط  بسیاری از شرکت ها نادیده گرفته میشود .

سبک زندگی on-the-go نیاز به خرده‌فروشی و اشکال دادوستد جدید دارد که اغلب باعث می‌شود سفر خسته‌کننده و ناامیدکننده برای معلولان‌جسمی(ترافیک‌سنگین، تاخیر در فرودگاه‌ها، امنیت فرودگاه، شرایط آب‌و‌هوایی وحشتناک) قابل‌قبول‌تر و گاهی اوقات حتی سرگرم‌کننده نیز باشد. شرایط سفر معاصر بدن و روح را کاملاً خسته‌می‌کند و بدیهی‌است که زنان درسفر به برخی از اقلام نیازدارند که ظاهر آنها را شاداب نگه‌دارد تا قادر به رویارویی مستقیم با همتایان خود در جلسه کسب‌و‌کار پس از یک سفر خسته‌کننده باشند.
بدیهی‌است زنان نمی‌توانند در یک جلسه کاری که بسیار مهم است خسته و کسل به‌نظر‌بیایند. مردان می‌توانند این کار را انجام‌دهند و با کاهش اقتدار مواجه‌نشوند، اما زنان نمی‌توانند. آنها مجبور هستند شاداب و آماده برای مبارزه به‌نظر‌بیایند. بنابراین، اجازه‌دهید به محصولات بسته‌بندی‌شده آسان و عملی برای سفر حرفه‌ای زنان نگاهی‌بیاندازیم. Redken Heatcure، کیسه‌های ماسک خودگرمایشی قابل استفاده در خانه است که نشان‌می‌دهد که پس از یک سفر فشرده مو نیاز‌دارد که به شفافیت اصلی خود برگردد. به گفته سازنده Redken ماسک خودگرمایشی Heatcure سلامت ظاهری و احساسی مو را تجدید‌می‌کند. این درمان به‌گونه‌ای طراحی‌شده که به‌عنوان یک ماسک مستقل مورد استفاده‌قرار‌گیرد.
من هیچ معنایی در مورد کیفیت خود محصول نیافتم. من فقط به‌دنبال عملی‌بودن محصول و بسته‌بندی مربوطه در ارتباط با زنان در سفر بودم. Redken Heatcure، یک طبقه‌بندی کاملاً جدید در بسته‌بندی را نشان‌داد، که توانایی‌ گرم‌کردن راحت و ایمن محصولات به‌‌دور از وسایل گرمایشی معمولی را دارد. این بسته‌بندی جدید ترکیبی از یک هیتر فعال‌شونده با هوا چسبیده به کیسه‌های ماسک مو است که حرارت مناسب در زمان استفاده از محصول را ایجاد‌می‌نماید.
قبل از پوشاندن پوست مصرف‌کننده قسمت جلویی را باز کنید تا در معرض هوا قرار بگیرند و شروع به گرم‌کردن خود نماید. هوا وارد بسته شده و به‌طور‌خودکار ویيگی‌های خودگرمایشی در درون بسته فعال‌می‌شود. سپس فرد باید 3-4 دقیقه صبر‌کند و به محتویات اجازه‌دهد تا گرم‌شوند. در زمان گرم‌شدن، آن را زیر آب قرارندهید. بعد از شامپو‌زدن، فرد کیسه را از طریق پاره‌کردن سوراخ موجود در کیسه باز‌می‌کند و کیسه را فشار‌می‌دهد تا محلول به‌درون دست او بریزد. سپس محلول را به موهایش مالیده و 10 تا 15 دقیقه قبل از آبکشی می‌گذارد که بر روی موی‌سر بماند. این بسته‌بندی توسط Printpack با استفاده از فناوری Reseal-it، که محصولی سازگار و راحت برای استفاده و فعال‌کننده هیتر فراهم‌نموده‌است و مانع بزرگ Printpack متالیزه‌کردن لمینیت که تامین‌کننده محافظت عالی برای افزایش طول عمر هیتر است.
اعطای فناوری Exothermix با بسته‌بندی نازکش و برچسب فعال‌کننده هیتر فرصت‌هایی برای تامین گرمای دقیق برای طیف گسترده‌ای از محصولات جهت استفاده در خانه و سفر ایجاد‌می‌کند.فناوری Reseal-it از شرکت Printpack برای برچسب‌های قابل‌کندن استفاده‌می‌شود، که با وجود مانع بزرگ متالیزه‌کردن لمینیت برای عمر‌مفید طولانی فناوری هیتر داخلی نشان نقره FPA برای نوآوری‌های فنی را کسب‌نمود. ما با فرآیند پاکسازی در ارتباط‌هستیم.

iranpack sanat bastebandi 176 woman-walking (2)

 

 صابون آدامسی

صابون آدامسی نوع جدیدی از صابون است که به‌ویژه برای مسافران کاری طراحی‌شده‌است. Yen-Tin Chen و Yi-Sin Yang طراحان این صابون، دانشجویان دانشگاه فناوری ملی تایپه واقع در شهر جدید تایپه، تایوان، استدلال می‌کنند که، جدا از محدودیت‌های امنیتی سفر، درطول سفر، شامپو و ژل‌های استحمام سنتی تمایل به قِل‌خوردن به اطراف و نشت‌کردن دارند. آنها همچنین برای حمل در کیف‌دستی برای یک پرواز کوناه بدون داشتن چمدان مشکل‌هستند.
علاوه‌بر‌این پس از استفاده، صابون‌های معمولی مرطوب‌بوده، و به‌سختی می‌توان آن را در کیف‌دستی بسته‌بندی‌نمود و می‌تواند باعث تولید باکتری‌شود. “صابون آدامسی”، از سوی‌دیگر، مانند آدامس بسته‌بندی‌شده که همه این مشکلات را حل‌می‌کند. پوشش هر قالب صابون در فویل‌آلومینیوم باعث کاهش شانس مرطوب‌شدن صابون شده و و مانع از پرورش باکتری می‌شود. صابون آدامسی برنده جایزه طراحی دانش‌آموزی iF در سال 2016 شده‌است.

iranpack sanat bastebandi 176 1

کیسه استحمام Cowboy

سفرهایی وجود‌دارند که بسیار خسته‌کننده هستند و در فرد این احساس را به‌وجود می‌آورند که خیلی کثیف است که صابون ساده آدامسی برای بازگرداندن ظاهر قابل‌قبول تجاری کافی نیست. در‌این‌صورت ما کیسه استحمام Cowboy را داریم. من می‌دانم که این نام برند محصول کاملاً مردانه است، اما این بدان معنا نیست که این محصول و بسته‌بندی آن برای زنان پس از یک سفر استرس‌زا بسیار مفید نباشد.
این شرکت ادعا می‌کند که آن راهی سریع و کارآمد برای تمیز‌کردن پس از یک سفر ماجراجویانه است. گویی که شما می‌توانید یک سفر کسل‌کننده و خسته‌کننده را یک سفر ماجراجویانه بنامید ( صداقت شرکت در داشتن فعالیت‌های خارج از شرکت ظاهراً برای افراد جسور ذهن است و نه یک سفر کاری به شکل زنانه). و تجدید با کیسه استحمام Cowboy که ظاهری بزرگ دارد صورت می‌پذیرد. اندازه کامل آن 2 فوت در 2فوت است. از پشت‌گوش تا بین انگشتان‌پا دلیل ساخت این پارچه شستشو برای هر فعالیتی است که شما می‌توانید روی خود انجام‌دهید.
کیسه استحمام Cowboy اصلی از محلولی تمیز‌کننده و موثر به‌کار‌رفته در یک پارچه فوق‌العاده ضخیم استفاده‌می‌کند که به‌نحوی طراحی‌شده‌اند که مواد‌تشکیل‌دهنده طبیعی و آزمایش‌شده بوده و فوق‌العاده برای پوست و بدن مناسب هستند – مانند سیب، خیار و عصاره هسته جو‌دوسر. بنابراین لطفاً توجه‌داشته‌باشید که من هیچ منظوری در مورد کیفیت خود محصول ندارم. من فقط درجستجوی عملی‌بودن محصول و بسته‌بندی مربوطه در ارتباط با زنان در سفر هستم.
پارچه Cowboy در یک ورقه متالیزه‌شده PET و لفاف شفاف، عرضه‌شده توسط پلاستیک Berry، با چندین مزایای زیست‌محیطی و پایداری بسته‌بندی‌شده‌است. چاپ به کیفیت بالا (HD) چاپ سطح فلکسو تغییر‌یافته‌است، که به‌طور‌قابل‌توجهی گازهای‌گلخانه‌ای کمتری نسبت‌به چاپ روتوگراور با توجه به خود فرآیند منتشر‌می‌کند. چاپ سطحی HD منجر به کاهش در اندازه کلی فیلم با حذف لایه PET می‌شود.
این بسته‌بندی به‌راحتی در هر ساک یا پاکت مسافرتی قرار‌می‌گیرد. این محصول تقریباً قابل پنهان‌کردن درهر نقطه بوده و سبک‌وزن است. کیسه استحمام Cowboy هفت اونسی برای مسافرانی که آگاهی از ورن بار برایشان مهم است مناسب می‌باشد. و البته، کیسه استحمام Cowboy قابل‌تجزیه است. اما چرا آن را دور بریزیم؟ فقط آن را بشویید و آن را برای سفر بعدی با بطری تجدید‌شده کیسه استحمام Cowboy مجدد استفاده‌کنید.بیشتر برای زنان پیش می‌آید که در سفر باشند.

iranpack sanat bastebandi 176 BIAB_stack

بیشتر بخوانید . . .