SIPA تکامل SFL را در اینترپک به نمایش گذاشت

یکی دیگر از ویژگی‌های خلاقانه، سیستم جدید باز و بسته‌شدن گیره است: گیره می‌تواند مستقیما توسط موتور گیربکس بدون برس تنظیم شود تا به صورت انعطاف‌پذیری مطابق با حجم محصولات بسته‌بندی شده، باز و بسته شود.

SIPA ، متخصص فن‌آوری تجهیزات و فرآیند، در نمایشگاه Interpack تمرکز خود را به طور تخصصی روی کانتینرهای PET گذاشت. برای اولین بار، به عنوان یک پیش‌نمایش جهانی، SIPA یک مدل جدید از بهترین کارهای خود را در زمینه سیستم‌های قالب‌گیری خطی SFL 6/8 EVO ارائه کرد.
SFL 6/8 EVO تمامی مزایای تکنولوژیکی یک سیستم موفق را خواهد داشت و حتی فراتر از آن عمل خواهد کرد: خروجی تا ده درصد افزایش می‌یابد و به b / h / c 2000 خواهد رسید و همزمان میزان مصرف در گرمایش و بطری دمشی (bottle blowing) کاهش خواهد یافت.
یکی دیگر از ویژگی‌های خلاقانه، سیستم جدید باز و بسته‌شدن گیره است: گیره می‌تواند مستقیما توسط موتور گیربکس بدون برس تنظیم شود تا به صورت انعطاف‌پذیری مطابق با حجم محصولات بسته‌بندی شده، باز و بسته شود.
علاوه بر قابلیت‌های سیستم‌های دو مرحله‌ای (SIPA همچنین سایزهای مختلفی از واحدهای قالب‌گیری تزریقی XFORM را تولید می‌کند)، SIPA محدوده ECS تجهیزات ISBM تک مرحله‌ای خود را در نمایشگاه مطرح خواهد کرد. این محدوده چند ماه پیش زمانی که SIPA کسب و کار Automa’s ISBM را بدست آورد، با اضافه شدن دو مدل کوچکتر توسعه داده شد.
این واحدهای ECS ‘SP’ که اخیرا ارتقا یافته‌اند، SIPA را قادر می‌سازند تا توانایی خود را برای ارائه خدمات کامل به شرکت‌های تولید ظروف مخصوص در تمام ابعاد و اندازه‌های موردنیاز افزایش دهد. ماشین آلات ECS SP برای تهیه ظروف به اندازه بیست میلی‌لیتر در اندازه‌های کوچک و متوسط، برای بازارهایی مانند مواد شوینده، دارو، مراقبت شخصی، لوازم آرایشی و زیبایی و همچنین غذاها، ایده‌آل هستند و همچنین می‌توانند بطری‌های نوشیدنی مینیاتوری مورد استفاده خطوط هوایی را برای کاهش وزن آنها و شکستن مقاومت بسازند. طراحی محصول SIPA و تخصص توسعه نیز در Interpack ارائه شد. لورنت سیگلر، مدیر تحقیق و توسعه بسته‌بندی می‌گوید: “ما اکنون سی سال تجربه توسعه بسته‌بندی را به دست آورده‌ایم. تا این زمان، ما حدود دوهزار و پانصد طرح بطری و سی هزار طرح اجرایی ایجاد کرده‌ایم، نمونه‌سازی پانزده هزار پروژه را انجام داده‌ایم و بیش از صد اختراع ثبت کرده‌ایم.”
خطوط بطری‌سازی SIPA اجازه می‌دهند که بطری‌های مختلف برای نگهداری آب، CSD و مایعات داغ همگی خطوطی مشابه تولید شوند که این قابلیت، ارزش سرمایه‌گذاری را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید . . .