تکنولوژی پرکن در بسته بندی نوشیدنی، ظهور بسته بندی های استریل

پیکره بندی یک بلوک به طور مکانیکی و الکتریکی ،ماشین های جداگانه را به یک ماشین واحد ترکیب می کند. همچنین به عنوان ابزاری عالی برای بهینه سازی بیشتر در روند پرکن است. تولید درون خطی ظروف پت و پر کردن سریع بدون نوار نقاله های متوسط هم از امکانات بطری های سبک وزن هستند.

چطور میتوانید نوشیدنی تولید شده با کیفیت و کمیت بالا در روش های ایمن و استریل بسته بندی قابل حمل تولید کرد؟ تمام پیشرفت های تکنولوژیک و نوآوری های پرکن شرکت های مهندسی و تولید کنند گان بسته بندی شیشه ، پت، قوطی و کارتن ها بر روی این موضوع متمرکز شده اند. در نمایشگاه drinktec 2017 ، نمایشگاه پیشرو در صنایع غذایی و نوشیدنی ، تمام شرکت کنندگان گرد هم می آیند و دستاوردهای جدید خود را به اشتراک می گذارند. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای متقاضیان پرکن ها است تا بتوانند وضعیت تکنولوژی را مرور کنند.

فضای نمایشگاه حدود 80000 متر مربع است که دو سوم آن به drinktec جهت نمایش تکنولوژی و فرآیند تولید نوشیدنی های مایع ، شیر و خوراک های مایع اختصاص داده شده است. تکنولوژی بسته بندی یکی از مهترین و بزرگترین روند در انواع تکنولوژی است.این شامل شاخه پرکن می شود که سالها drinktec در آن پیشگام بوده است.پایداری، مصرف منابع و البته استریل موضوعات مهمی هستند.SIMEI، نمایشگاه تکنولوزی شراب که در سال 2017 برای اولین بار بخشی از drinktec شد ، راه حل هایی به ویژه در طراحی بطری و بسته بندی شراب پیشنهاد داد.

Drinktec افراد مرتبط با این بخش را دور هم می آورد.
برای توماس ریکر، مدیر تجهیزات بسته بندی شرکت Krones AG و Neutraubling ، drinktec موقعیت به روز رسانی در این بخش را داراست. کدام تامین کننده چه چیز و کجا در این بخش پیشرو است؟ شما می توانید در مونیخ این سوالات را بپرسید و به جواب برسید. Drinktec نمایشگاه نمونه ای برای ماست و این جایی است که ما نوآوری هایمان را در سطح جهانی عرضه می کنیم.همچنین اینجا ما شانس دیدار حضوری با مشتریانی را داریم که روزانه نمیتوانیم ملاقات شان کنیم. زیرا drinktec در حقیقت افراد مرتبط با این بخش را دور هم می آورد.

3 گرایش عمده
چه تغییراتی در حیطه پرکن های نوشیدنی و اغذیه مایع در طی 2017 اتفاق خواهد افتاد؟
3 گرایش عمده درتکنولوژی پرکن پدیدار می شود:
امنیت 100 درصدی تولید در نتیجه طراحی استریل
به حداکثر رساندن عملکرد پرکن
تقویت پایداری و کاهش استفاده از واسطه ها
آقای توماس ریکر می گوید: این موارد با پیشرفت های مداوم در خطوط تولید میسر شده است به عنوان مثال: با افزایش درجه اتوماسون ولوهای پرکن یا با استفاده درست از قطعات ولو.
پیکره بندی یک بلوک به طور مکانیکی و الکتریکی ،ماشین های جداگانه را به یک ماشین واحد ترکیب می کند. همچنین به عنوان ابزاری عالی برای بهینه سازی بیشتر در روند پرکن است. تولید درون خطی ظروف پت و پر کردن سریع بدون نوار نقاله های متوسط هم از امکانات بطری های سبک وزن هستند.

کیفیت شیشه با مزایای سبک وزنی پت
در مورد پرکن ها ،بطری های پت به طور افزاینده ای اهمیت یافته اند.پروفسور مایاس نیمیر رئیس هیت مدیره شرکت KHS AG دورتموند می گوید: با پوشش دهی مناسب میتوان بطری هایی با کیفیت شیشه و با وزن پایین پت تولید کرد.نوآوری هایی مشابه بطری های پت 1 لیتری شیر و مایعاتی با پایه شیر این موضوع را تایید می کنند. این روش قابلیت پرکردن در شرایط استریل، نگهداری محصول، کاهش هزینه های تولید و همچین قابل بازیافت دارد.آقای نیمیر منافع انعطاف پذیر و کارآمدی را برای کاربر در ارتباط با بادکن، لیبل چسبان و پرکن می بیند.این مزایا مخصوصا درمورد نیازمندی های عملکرد بالا برای رقبای جهانی مشهود است.

دسترسی کلیدی برای پرکن های استریل است
حداقل برای نوشیدنی هایی با اسید ضعیف و حساس استریل ظروف پت گزینه محبوب همواره استریل است.در حال حاضر گزینه های متنوعی توسط تولیدکنندگان ارائه شده که شرکت های پرکن از آن استفاده کرده اند که همیشه با دقت برنامه خاصی را هدف قرار دادند. اگرچه پر کردن استریل سرد با اسید paracetic یا پر کردن استریل خشک با پراکسید هیدروژن، چه استریل کردن ظرف تمام شده و یا پریفورم آن، چه ماشین و یا مسدود کردن واحدهای آن، بهترین راه حل کاربردی به معیارهای مورد نیاز اپراتور بستگی دارد.
پیشرفت بخصوصی را در پرکردن استریل میتوان انتظار داشت که کدام سمت و سویی انعطاف پذیری را سیسم پیش میگیرد . گسترش درجات عملکردی و تکنولوژی استریل به کاهش ضایعات و مصرف در سیستم کمک می کند.آمار نشان میدهد که دسترسی سیستم موضوعی کلیدی است ، مخصوصا در پرکن استریل. دسترسی به عنوان کل هزینه مالکیت به شمار میرود و پارامتری است که پرکنندگان باید توجه بیشتری به آن داشته باشند. پرکن استریل خشک استریل کردن را به عنوان هنر می نگرد.در استیریل تر مصرف واسطه ها کاهش می یابد . در drinktec 2017 بازدیدکنندگان به همراه برگزارکنندگان میتواند مزایا و معایب تکنولوژی های مختلف استریل را کشف کنند.

راهکارهای کاربردی
اما قدرت drinktec فقط در ارتباط با شرکت کنندگان نمایشگاه نیست. برنامه های حمایت کننده و گفتگو با متخصصین جذابیت های ارزنده ای دارد.به عنوان مثال در فروم drinktec متخصصین تحقیقات ارزیابی خودشان را در زمینه آینده این بخش ارائه می کنند.آنها راه کارهای کاربردی و قابل استفاده ای را که پیشگامند ارائه می دهند.همچنین استریل کردن موضوع مهمی در drinktec و تمام بخش های مرتبط با تکنولوژی پرکن است .

Drinktec مانند روندهای فشارسنج
پروفسور نیمیر میگوید: آینده صنعت در drinktec مونیخ آشکار می شود. این نمایشگاه فقط مکانی برای دیدار مشتریان با تولیدکنندگان نیست بلکه روند فشارسنجی دارد.آن مطمئنا اتفاق کلیدی در مورد تکنولوزی پرکن است و بازدیدکنندگان از این موضوع آگاه هستند.در آخرین نمایشگاه 97 درصد بازدیدکنندگان بالاترین امتیاز را به حوزه ظروف، بسته بندی و درپوش ها و تکنولوژی پرکن و بسته بندی دادند.

iranpack sanat bastebandi 176 O-I-2.15bn-Vitro-F-B-glass-container-acquisition

بیشتر بخوانید . . .