وعده‌های غذایی آماده عجیب‌ و‌غریب نگاهی قابل‌اعتماد کسب کرده‌اند.

علاوه‌بر ارائه جذاب آن در فروشگاه‌های خرده‌فروشی و در خانه، همچنین به‌معنای ظرفی است که می‌تواند به‌طور‌مستقیم از فر به روی میز بیاید، لایه EVOH بسته‌بندی مقاوم حفاظتی موثر در برابر نفوذ اکسیژن برای ارائه عمر مفید 18 ماهه در قفسه‌ها فراهم می‌کند.

یک سری جدید از وعده‌های غذایی آماده عجیب‌و‌غریب از تولید‌کننده پیشرو مواد‌غذایی فرانسوی رستوران‌های Soulié، قسمتی از William Saurin، حضوری معتبر در قفسه داشته‌اند و از بسته‌بندی سفارشی ظروف مقاوم RPC که شبیه Tajine سنتی است متشکر است.
طراحی جدید برای رستوران‌های Soulié و نام‌تجاری Garbit، متشکل از یک ظرف چند‌لایه پلی‌پروپیلنی حرارتی تولید‌شده توسط پلاستیک RPC Bebo، با قالب تزریقی درب پلی‌پروپیلین RPC Bramlage هر دو در یک رنگ قرمز مایل به قهوه‌ای گرم ترکیب‌شده‌است. برای اثربخشی نام‌تجاری، درب با جزئیات تزئینی و همچنین لوگوی Garbit برجسته‌شده‌است.
علاوه‌بر ارائه جذاب آن در فروشگاه‌های خرده‌فروشی و در خانه، همچنین به‌معنای ظرفی است که می‌تواند به‌طور‌مستقیم از فر به روی میز بیاید، لایه EVOH بسته‌بندی مقاوم حفاظتی موثر در برابر نفوذ اکسیژن برای ارائه عمر مفید 18 ماهه در قفسه‌ها فراهم می‌کند. سبکی، دسته ساده بسته‌به همان اندازه مهم است و حداکثر راحتی را برای مصرف‌کننده فراهم می‌کند. این آخرین راه‌حل همکاری قوی کاری را بین رستوران‌های Soulié و ظروف مقاوم RPC ادامه می‌دهد، که بر روی چندین پروژه ساده مواد‌غذایی خلاقانه در سال‌های اخیر با یکدیگر همکاری می‌کنند. همچنین تخصص آنها در فناوری مقاومت، توانایی منبع هم در ظرف و هم در درب از شرکت مشابه یک عامل کلیدی در انتخاب RPC بود.
Camille Chatelain، مدیرتولید William Saurin اظهار می‌دارد که:”بسته‌بندی RPC جذاب، عملی و حافظ کیفیت غذای آماده ماست. پاسخ سریع RPC از طریق توسعه این پروژه نیز یکی از منافع بزرگ بود.” حوزه Garbit جدید شامل سه دستور‌العمل خوشمزه – کوفته گوشت‌گاو و سوسیس Merguez ادویه‌ای، سبزیجات و میوه خشک؛ و مرغ، لیمو و زیتون است.

rpc2017.021 Bebo Barrier Containers Tajine

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .