نوردسون با طراحی جدید دایکات

در مدل استاندارد برای تنظیم لبه پرایمر و تنطیم لبه پوشش افزایشی ، اپراتورها با وارد کردن نوارهای فلزی یا گوه ها بین بدنه های سطح پوششی فاصله پوشش و در نتیجه ضخامت فیلم تر پوشش را تغییر می دهند.سپس گوه های بیشتری را قبل از پوشش در جهت حذف آثار لبه ها در افست میگذارند و از انجام درست کار اطمینان حاصل می کنند.

Nordson می گوید: ثبت اختراع طراحی ورژن های دوگانه یا دولایه با مقدار مایع کتینگ بیشتر و برتر خود تراز شدن موازی نسبت به لبه ها را آسانتر می سازد که برای حفظ یکنواختی و پوشش بدون نقص و برای جلوگیری از گیرکردن لبه ها در برابر رل حیاتی است.
در مدل پرایمر نازل پوشش مایع دو لایه Nordson، بلوک افست، باساختن پدال های افست که در اطراف عرض پوشش قرار گرفته اند.دو کانال در اطراف پوشش قرار دارند که لبه های پوشش را مدیریت می کنند.
در مدل استاندارد برای تنظیم لبه پرایمر و تنطیم لبه پوشش افزایشی ، اپراتورها با وارد کردن نوارهای فلزی یا گوه ها بین بدنه های سطح پوششی فاصله پوشش و در نتیجه ضخامت فیلم تر پوشش را تغییر می دهند.سپس گوه های بیشتری را قبل از پوشش در جهت حذف آثار لبه ها در افست میگذارند و از انجام درست کار اطمینان حاصل می کنند.تا کنون استفاده از گوه های افست در پوشش های چند لایه دشوار بوده است، برای تعیین ضخامت مناسب و نزدیکترین لبه موازی محاسباتی لازم است. شرکت می گوید در مدل جدید این محاسبات لازم نیست و دقت زیادی در تنظیمات لبه ها دارد و از اشتباهات انسانی جلوگیری می کند.
این پیشرفت به کمک تغییر شکل سیستم پوششی برتر و چندلایه پرایمر در بدنه های پوشش انجام شده است. بنابراین بلوک های افست جایی که گوه ها قرار گرفته اند ،اکنون در لبه ها جای گرفته اند.مانند قبل گوه های بدنه و گوه های افست با ضخامتی بین 0.060 در 1.524- میلیمتر موجود هستند.در طراحی جدید دقت تنظیمات افست از ضخامت گوه بدنه جدا است.
Keith Wheelter مدیر تجاری سیستم های پوششی مایع می افزاید: این طراحی جدید در پوشش دهی چند لایه برای مبدل های وب در کاهش هزینه و افزایش سود تولید به وسیله اجرای مایعات متعدد در یک سطح مفید است.
طرح جدید پوشش های چند لایه ،در کنار دقت بالا و کاربر دوستانه آن خطا در تنظیمات لبه را از بین می برد و از خسارات پرهزینه ای هم در رل و پوشش می کند که می تواند به دلیل خطای ساده انسانی در محاسبه لبه افست باشد.
همچنین شرکت گذر گاه های پوششی چند لایه را جایگزین تولید منفرد می کند.که به معنی افزایش خروجی و کاهش کارکرد ماشین، مصرف انرژی و تولید ضایعات است. به علاوه با کنترل ضخامت در هر لایه، جلوگیری از استفاده بیش از اندازه و گران، مایعات با قابلیت بالا هزینه را کاهش می دهد. همزمان مبدل قابلیت تبدیل به تولید تک لایه را داراست که با بستن دریچه تغذیه در جریان کانالی که مورد استفاده نیست صورت میگیرد.

iranpack sanat bastebandi 175 29869_f.01

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .