Innovia پیشنهاداتی درباره قالب پاک برچسب های فیلم ارائه می کند

ریچارد سوسوارد، مدیر تولید جهانی برچسب ها، می گوید: «روندی ادامه دار به سمت ظروف پاک وجود دارد. مدیران برندها به این ظروف علاقه مند هستند زیرا به مصرف کنندگان اجازه دیدن طبیعت، کیفیت، و رنگ را در محصولات شان قبل از خرید میدهد.

Innovia پیشنهاداتی درباره قالب پاک برچسب های فیلم ارائه می کند
شرکت Innovia Film راه اندازی ICU RayoForm، را گزارش میدهد. قالب فیلم برچسب جدید که با استفاده از فرایند حباب تولید شده و وضوح استثنایی جهت به نمایش گذاشتن نامهای تجاری و محصولات شرکت ها را ارائه میدهد.
ریچارد سوسوارد، مدیر تولید جهانی برچسب ها، می گوید: «روندی ادامه دار به سمت ظروف پاک وجود دارد. مدیران برندها به این ظروف علاقه مند هستند زیرا به مصرف کنندگان اجازه دیدن طبیعت، کیفیت، و رنگ را در محصولات شان قبل از خرید میدهد. ظروف پاک نیز اجازه می دهد که برندها بتواند با استفاده از بسته بندی تاثیر بیشتری در قفسه ها بگذارند ”
RayoForm ICU نیز گفت: چاپ و قالب ریزی وعملکرد آن را افزایش می دهد. شرکت می گوید آزمایش های چاپ نشان داده اند ICU به آسانی استانداردهای صنعت برای ورق ها در یک ساعت را افزایش میدهد، و خواص مکانیکی متعادل کننده فیلم، پتانسیل SKU را کاهش میدهد ورق ها می توانند در جهات مختلف آماده سازی شوند. برای قالب گیری، بنا به گزارش RayoForm ICU به افزایش بهره وری از طریق چسباندن سریعتر برچسب، افزایش حفظ شکل ظرف، و انبار کردن کارآمد تر می باشد.
سوسوارد می افزاید ، “RayoForm ICU در حال حاضر در ضخامت 58 میکرون / 230 GA در دسترس است. ما در حال حاضر شاهد علاقه بسیاری به این محصول جدید هستیم و خوشحالیم رول های آزمایشی برای اثبات عملکرد عالی آن ارائه کنیم

iranpack sanat bastebandi 175 SUP_Candy-man

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .